کد خبر: 31570 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1401 - 00:20
نشست ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه با سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر +تصاویر

نوای جنوب:نوای جنوب: به منظور توسعه بیمه همگانی و پیگیری امورات بیمه، بهداشت و درمان شهر وحدتیه نشست ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر با سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر برگزار گردید.




نوای جنوب: به منظور توسعه بیمه همگانی و پیگیری امورات بیمه، بهداشت و درمان شهر وحدتیه نشست ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر با سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر برگزار گردید.

 

🌀◀️ به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این نشست که روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار گردید آقایان بارگاهی سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان، سالاری ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه،  حجت الاسلام حسینی عضو شورای اسلامی شهر و ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان و سرکار خانم محمدیان نایب رییس شورای اسلامی شهر حضور داشتند. 

 

🌀◀️ در ابتدای این نشست آقای بارگاهی ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه طی سخنانی تشکیل این جلسه را مهم ارزیابی و ابراز امیدواری نمودکه از طریق استماع نظرات و دیدگاههای حاضرین به جامعه هدف مان که عموم مردم است نزدیکتر شویم.ایشان ضمن اشاره به هدف اصلی سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: هدف اصلی این سازمان تعمیم و گسترش بیمه بصورت همگانی است که سازمان متبوع در حال انجام این هدف است. 

 

🌀◀️ در ادامه حجت الاسلام حسینی عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه و ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان نیز با تشکر از وقت داده شده خواستار توسعه نظام ارجاع و پزشک خانواده و ارائه راهکار برای بهره مندی بیشتر مردم از این خدمات گردیدند.

 

🌀◀️ سپس آقای سالاری ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه همچنین خانم محمدیان نایب رییس شورا نیز ضمن درخواست ارائه خدمات بیمه ای بیشتر به شهروندان وحدتیه ای تصریح نمودند در شهر وحدتیه خدمات بیمه ای در حد مطلوب نیست که امید می‌رود با حضور و بازدید میدانی دکتر بارگاهی از شهر وحدتیه شاهد رفع مشکلات موجود و پیگیری امورات بهداشتی ودرمانی باشیم.

 

🌀◀️ در پایان نیز آقای بارگاهی قول مساعد دادند که در آینده نزدیک از شهر وحدتیه بازدید خواهند نمود.





لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/31570