کد خبر: 31520 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1401 - 13:11
:برگزاری کاروان راهیان نور پرسنل شرکت برق بوشهر به آرامگاه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی

نوای جنوب:نوای جنوب :به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر: محمد رضا محمدی باغملایی مسئول امور ایثارگران شرکت گفت: مدیران و بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق در قالب کاروان راهیان نور به زیارت   آرامگاه سردار سلیمانی مشرف شدند





نوای جنوب :به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر: محمد رضا محمدی باغملایی مسئول امور ایثارگران شرکت گفت: مدیران و بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق در قالب کاروان راهیان نور به زیارت   آرامگاه سردار سلیمانی مشرف شدند

وی افزود: این یک حرکت ارزشمند معنوی و گامی مهم در راستای تجدید پیمان با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

محمدی باغملایی ادامه داد: این زیارت ها بدون تردید کمک می‌کند تا بیش از پیش و مصمم تر از همیشه در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های سردار سلیمانی گام برداریم .

وی اظهار کرد : مطابق تقویم و برنامه های پیش بینی شده سالیانه شرکت و بنا به دستور و همراهی مدیر عامل اولین اردوی زیارتی پرسنل برق از آرامگاه سردار دلها انجام شد .

 

امام جماعت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز  بیان کرد : سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه ای بارز از اخلاص و کار برای خدا است.

 

 حاج آفا  بردستانی در آیین گفت : هر کس کارش برای خدا باشد جاودان خواهد شد و اگر کسی خود را در مسیر خدا وقف کند، خدا او را دوست داشتنی می کند. 

وی بیان کرد: خداوند محبت حاج قاسم را در قلب کوچک و بزرگ قرار داده و برای همین بود که بزرگترین تشییع جنازه برای او رقم خورد و اکنون مزار ایشان  زیارتگاه عشاق است.

بردستانی ادامه داد: سردار سلیمانی در کشورهای مختلف جهان مردم شیفته ایشان شدند و رهبران جهان افتخار زندگی خود را دیدار با این شهید والامقام می دانند.

بردستانی  گفت: این مرد بزرگ خود را خادم همه مظلومان جهان می دانست و خدا محبت او را در قلوب آنها قرار داد.

بردستانی اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است و به شدت بر استفاده از بیت المال حساس بود و به اطرافیان و زیردستان خود توجه ویژه داشت. سردار سلیمانی در برگزاری  مجالس اهل بیت بویژه فاطمیه در منزل خود اهتمام ویژه داشت و همواره به خانواده شهدا علی الخصوص خانواده مدافعان حرم سرکشی و رسیدگی می‌کرد.

 

وی گفت: سردار سلیمانی هزاران خصلت دیگر را در خود جای داده بود و همین منجر شد تا قلوب مومنین ر ا فتح کند.

 

عبدالکریم عباسی مسئول ایثارگران سپاه امام صادق (ع) بوشهر نیز که از همرزمان  سردار بودند ،  در این آیین روایتی از سفر سردار سلیمانی به سوریه بیان  کردند.

 

این آیین با حضور مسئول بسیج شرکت و اعضا پایگاه مقاومت ابوذر غفاری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار شد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/31520