کد خبر: 31497 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 ارديبهشت 1401 - 06:51
مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای طرح‌های آبخیزداری «دیر» صرف شد+تصاویر

نوای جنوب:(فاطمه مظفری)نوای جنوب:به گزارش نوای جنوب، مدیر کل و معاون منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر به همراه رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان دیر از چهار پروژه آبخیزداری شهرستان دیر بازدید نمودند.

نوای جنوب:به گزارش نوای جنوب، مدیر کل و معاون منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر به همراه رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان دیر از چهار پروژه آبخیزداری شهرستان دیر بازدید نمودند.

 

غلامرضا منتظری در بازدید از چهار پروژه آبخیزداری شهرستان دیر اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال گذشته چهار پروژه آبخیزداری با اعتباری بیش از ۱۳میلیارد با حجم آبگیری ۳۵۰ هزار متر مکعب در سال، در شهرستان دیر اجرا شده است.

 

وی افزود: با توجه به مطالعات حوزه آبخیزداری آبدان ۲۲ سازه جانمایی شده است که با توجه به حجم اعتبارات سالیانه در سال جاری و سالهای آتی اجرا خواهد شد.

 

منتظری ادامه داد: اجرای چنین پروژه‌هایی در سطح استان باعث افزایش چشمگیر جلوگیری از هدر رفت آب باران، افزایش سطح آب سفره های زیرزمینی و چاه‌های کشاورزی، کنترل و مهار سیلاب‌های مخرب سالانه، کنترل و مهار فرسایش خاک و حمل رسوبات و همچنین رضایت کشاورزان منطقه می شود.


















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/31497