کد خبر: 31409 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 18 ارديبهشت 1401 - 15:00
اخبار منتشر شده:
نبودن پزشک متخصص در دومین مرکز بزرگ درمانی استان،علت مرگ بیمار در بیمارستان گنجی برازجان چیست؟

نوای جنوب:به دنبال فوت یک بیمار در بیمارستان شهید گنجی برازجان، کمیته مرگ و میر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای بررسی این موضوع تشکیل می‌شود.

نوای جنوب:به دنبال فوت یک بیمار در بیمارستان شهید گنجی برازجان، کمیته مرگ و میر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای بررسی این موضوع تشکیل می‌شود.

 

 ه دنبال فوت یک بیمار در بیمارستان شهید گنجی برازجان، کمیته مرگ و میر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای بررسی این موضوع تشکیل می‌شود.

  بنا بر اظهارات نزدیکان بیمار که طی روزهای اخیر در فضای مجازی پخش شده، بیمار کبری سعدآبادی با تنگی نفس، حالت تهوع و درد قفسه سینه به بیمارستان شهید گنجی برازجان مراجعه می‌کند و تنها پزشک حاضر در بیمارستان یک پزشک عمومی است.

خانواده این بیمار با انتقاد از نبود متخصص طب اورژانس و متخصص قلب در بیمارستان تاکید کردند که پزشک عمومی بیمارستان در حالی که وضعیت بیمار ما در حال بدتر شدن بود، اعلام کرد که بیمار مشکلی ندارد و دچار استرس شده است. با اصرار همراه بیمار برای رسیدگی، تزریق مسکن به بیمار انجام می‌شود و درد بیمار کاهش می‌یابد و سپس وی از بیمارستان مرخص می‌شود ولی با وخامت وضعیت دوباره به بیمارستان برمی‌گردد ولی به خاطر عدم رسیدگی مناسب، بیمار جان می‌بازد.

کمیته مرگ و میر تشکیل می‌شود

در همین خصوص دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: کمیته مرگ و میر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای بررسی این موضوع تشکیل می‌شود.

در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آمده: ضمن تسلیت به خانواده متوفی به اطلاع شهروندان عزیز می‌رساند، کمیته مرگ و میر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موضوع فوت شهروند هم استانی در بیمارستان شهید گنجی برازجان را مورد بررسی جدی قرار خواهد داد.

دانشگاه علوم پزشکی ضمن تسلیت مجدد به خانواده متوفی این موضوع را به صورت ویژه پیگیری خواهد کرد و هرگونه قصور احتمالی را با جدیت و قانونی و به صورت ویژه پیگیری و مورد بررسی قرار خواهد داد و در خصوص اقدامات صورت گرفته به خانواده متوفی و شهروندان گرامی اطلاع رسانی خواهد کرد.

در پایان این بیانیه آمده: به عموم مردم و بازماندگان متوفی این اطمینان داده می‌شود که در صورت اثبات قصور پزشکی مراتب به صورت قانونی پیگیری خواهد شد.

خلیج فارس

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/31409