کد خبر: 31400 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 ارديبهشت 1401 - 01:32
استاندار بوشهر:طرح‌های محرومیت‌زدایی نقاط کم‌برخوردار استان به بسیج سازندگی واگذار شود

نوای جنوب:

استاندار بوشهر ویژگی بسیج سازندگی را برشمرد و باتأکید بر واگذاری طرح‌های مختلف عمرانی و محرومیت‌زدایی به این نهاد گفت: بسیج سازندگی برای اجرا طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی یک محدوده جغرافیایی مشخص بر عهده بگیرد.

نوای جنوب:احمد محمدی‌زاده در نشست با فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام و مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر با قدردانی از خدمات این مجموعه اظهار داشت: فعالیت در عرصه جهاد، زمان، مکان و وقت را نمی‌شناسد چراکه خدمات جهادگران شبانه‌روزی و بدون محدودیت زمانی است.

وی ظرفیت‌های بسیج سازندگی را برشمرد و بیان کرد: با توجه به تلاش شبانه‌روزی بسیج سازندگی، مشکلات و بحران‌ها، مانع از تعطیلی فعالیت آنان نمی‌شود.

استاندار بوشهر خدمات و فعالیت بسیج سازندگی و جهادگران این نهاد را باکیفیت و درخور تحسین دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران در همه عرصه‌هایی که جامعه با مشکل مواجه است ورود و کار و برنامه‌ها را با کیفیت هر چه بهتر، با کاهش هزینه و مدت زمان محدود اجرا می‌کند.

محمدی‌زاده توانمندی سپاه پاسداران را در همه عرصه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: پس از بروز مشکلات در اجرا فازهای پارس جنوبی، سپاه با توانمندی لازم وارد این عرصه شد و 2 فاز 15 و 16 پارس جنوبی با کیفیت اجرا و وارد مدار بهره‌برداری کرد که نشان از توانمندی سپاه و بسیج سازندگی است.

وی ساخت و راه‌اندازی 2 فاز 15 و 16 پارس جنوبی توسط سپاه پاسداران را نماد اقتدار این مجموعه دانست و تصریح کرد: این عملیات ضمن نشان دادن توانمندی سپاه پاسداران، تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران اسلامی را خنثی کرد.

استاندار بوشهر باتأکید بر واگذاری همه حوزه‌های محرومیت‌زدایی به بسیج سازندگی افزود: با توجه به وجود تخصص‌های مختلف در بسیج سازندگی همه حوزه‌های محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی و طرح‌های مختلف فرهنگی شهرستان‌های استان بوشهر به بسیج سازندگی واگذار شود.

محمدی‌زاده ویژگی مشارکت بسیج سازندگی در اجرا طرح‌های مختلف عمرانی و محرومیت‌زدایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مشارکت بسیج سازندگی در پروژه‌ها ارزان‌تر، با کیفیت بالا و مدت زمان تعیین شده اجرا می‌شود.

وی بر واگذاری طرح‌های آبخیزداری به بسیج سازندگی تأکید کرد و گفت: بسیج سازندگی برای اجرا طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی یک محدوده جغرافیایی مشخص بر عهده بگیرد تا برنامه‌ها و طرح‌ها بر اساس برنامه زمانبندی اجرا و تکمیل شود.

انتهای پیام/

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/31400