کد خبر: 31328 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 13 ارديبهشت 1401 - 23:36
منتشر شد:
دفتر امام جمعه برازجان شایعات منتشر شده را تکذیب کرد+جزئیات

نوای جنوب:در چند روز اخیر در فضای مجازی و رسانه ای شایعه ای مبنی بر انتصاب حجة الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه معزز و انقلابی دشتستان به امامت جمعه شهرستان کازرون پخش گردیده است که کذب محض است و ایشان همچنان با عزمی راسخ و همتی بالا مشغول خدمت به مردم فهیم و انقلابی دشتستان هستند.

 





 

نوای جنوب:اطلاعیه دفتر امام جمعه دشتستان درخصوص شایعه های اخیر فضای مجازی و رسانه ای*

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

"اتقی الناس من قال الحق فیما له و علیه"

 

پیامبر اسلام (ص): با تقواترین مردم کسی است که‌ در آنچه به نفع یا ضرر اوست حق را بگوید.

 

در چند روز اخیر در فضای مجازی و رسانه ای شایعه ای مبنی بر انتصاب حجة الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه معزز و انقلابی دشتستان به امامت جمعه شهرستان کازرون پخش گردیده است که کذب محض است و ایشان همچنان با عزمی راسخ و همتی بالا مشغول خدمت به مردم فهیم و انقلابی دشتستان هستند.

 

همچنین مجدداً اعلام می گردد نهاد امامت جمعه دشتستان در عزل و نصب مدیران استان و شهرستان هیچگونه دخالتی ندارد و ایشان در همه ادوار و تمامی دولت‌ها در صورت خواست مدیران به آنها مشورت لازم را ارائه داده است و خواستی جز خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و گام برداشتن در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام عظمای ولایت ندارد و همیشه به مدیران دولتی نیز همین موارد را گوشزد می‌کنند.

 

امید است خداوند همه ما را هدایت و از برکات این ایام فرخنده بهره مند فرماید.

 

به همگان توصیه می شود تمام ظرفیت خویش را صرف توسعه و اعتلای استان و خدمت به مردم بصیر و نجیب نمایند و با هوشیاری مراقب وسوسه های فتنه انگیزان و تشنگان قدرت باشند.

 

والسلام علی من اتبع الهدی

دفتر امام جمعه دشتستان

1401/02/13

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/31328