کد خبر: 31309 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 ارديبهشت 1401 - 17:58
پیام نایب رئیس شورای شهر خارگ بمناسبت روز معلم

نوای جنوب:درگذشته همواره معلمان را فرهنگی می خواندند؛ واژه ای که سرشار از احترام، نکته و درس است. آنگاه که مقام معظم رهبری می فرمایند: (( فرهنگ چیزی است که حاضرم جانم را برای آن بدهم.))از این رو  اشاعه فرهنگ از جانب آموزگاران از آغازین سال های زندگی انسان شروع می شود و با این هنر شگرف می توان گاها مسیر زندگی یک انسان را تغییر داد و از نو ساخت.

 





نوای جنوب:تعلیم و تربیت کلاس درس انبیاست

 

درگذشته همواره معلمان را فرهنگی می خواندند؛ واژه ای که سرشار از احترام، نکته و درس است. آنگاه که مقام معظم رهبری می فرمایند: (( فرهنگ چیزی است که حاضرم جانم را برای آن بدهم.))از این رو  اشاعه فرهنگ از جانب آموزگاران از آغازین سال های زندگی انسان شروع می شود و با این هنر شگرف می توان گاها مسیر زندگی یک انسان را تغییر داد و از نو ساخت.

 

معلمی، یعنی ایثار و گذشت 

 

لطف اله علی پور  مدرس دانشگاه آزاد اسلامی خارگ  به مناسبت روز معلم گفت: من همواره قبل از هر عنوانی خود را معلم می دانم؛ چرا که شیرین ترین خاطرات من مربوط می شود به سال های اول تدریسم در مدارس شهر خودم، جزیره زیبای خارگ. اکنون که برخی شاگردان قدیم خود را می بینم که همچون  نهال رشد کرده اند و‌ به واسطه زحمات خود و آموزگارانشان به انسان های موفقی تبدیل شده اند احساس عمیق رضایت خاطر دارم. نکته ای که معلمی به من آموخت این بود که با محبت می توان نه تنها درس  های کتاب بلکه درس زندگی و مسیر تعالی را به انسان ها آموخت.

 

رفاه معلمان رفاه جامعه است

 

علی پور نایب رئیس شورای اسلامی شهر گفت:  وقتی معلمان یک شهر و جامعه در رفاه باشند می توان آسوده خاطر بود که تعلیم و تربیت فرزندان آن شهر به خوبی صورت می پذیرد. شرایط خاص جغرافیایی خارگ باید توجه مسئولان را به این نکته جلب کند که آموزگاران جزیره برای ارتقای کیفیت زندگی نیازمند نگاه ویژه ای هستند. نایب رئیس شورای شهر خارگ افزود: بعنوان عضو کوچکی از مجموعه ی شورای شهر تلاش من و همکارانم در این راستا بوده و هست که حداقل کمی سطح کمی و کیفی رفاهیات معلمان خارگ را افزایش دهیم تا شاید سهمی هر چند اندک در راه تعالی علم و فرهنگ  شهرمان داشته باشیم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/31309