نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 ارديبهشت 1401 - 22:54

نوای جنوب:یونس باربرز فرماندار در نشست با شهردار، دهیاران و شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش آبدان ضمن تبریک روز شوراها اظهار داشت: شوراها بازوان قدرتمند حاکمیت در شهرها و روستاها هستند.

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیر؛ به مناسبت هفته کار و کارگر، نشست صمیمی فرماندار دیر با جمعی از کارگران برگزار شد. 

در این نشست که معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، رئیس اداره کار شهرستان و معاون شهردار دیر نیز حضور داشت، کارگران به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و در پایان از ایشان تقدیر به عمل آمد.

 

 

نشست فرماندار دیر با شهردار، دهیاران و شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش آبدان

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیر؛ یونس باربرز فرماندار در نشست با شهردار، دهیاران و شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش آبدان ضمن تبریک روز شوراها اظهار داشت: شوراها بازوان قدرتمند حاکمیت در شهرها و روستاها هستند.

فرماندار دیر ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، انسجام جهانی در مبارزه با اسرائیل را از ظرفیت هایی دانست که حضرت امام بوجود آورد.

وی وجه مشترک همه مشکلات امروز شهرستان را مشکل آب عنوان نمود و ابراز داشت: حل مساله آب مستلزم تدبیری اساسی است. در تلاشیم با لایروبی چاه ها و نوسازی شبکه آب بخشی از مشکلات را کاهش دهیم.

در این جلسه همچنین دهیاران و شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش آبدان به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند که مدیران برق، راهداری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، گاز و منابع آب به بخشی از این موارد پاسخ دادند و فرماندار دستور پیگیری و اقدام در اسرع وقت را صادر نمود.
 



















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فرمانداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار