نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 ارديبهشت 1401 - 17:39

نوای جنوب:امام جمعه دشتستان بر تکمیل و راه‌اندازی  بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تأکید کرد و گفت: بیمارستان شهید صادق گنجی پاسخگوی نیازها این منطقه نیست.

نوای جنوب:حجت‌الاسلام حسن مصلح در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حادثه چندسال پیش آتش‌سوزی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اظهار کرد: شهرستان دشتستان در این حادثه خسارت زیادی دید و سبب شد تا مردم شهرستان از برخی امکانات بیمارستانی محروم شوند، باید ابعاد مختلف این حادثه به طور دقیق و کارشناسانه بررسی و با انصاف عمل شود.

وی خواستار احداث بیمارستان جدید ۱۰۰ تختخوابی در برازجان شد و گفت: باید بخش قلب و سی‌سی‌یو بیمارستان نیز باردیگر بازسازی و تجهیز شود تا مردم بتوانند از امکانات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

مصلح بر تکمیل پروژه احداث بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی ۱۷ شهریور برازجان تأکید کرد و گفت: طبق گفته مسئولان، این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و در مدت ۳۶ ماه و با اعتبار ۷۶۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که تکمیل آن می‌تواند در رفع نیازهای سلامت مردم بسیار کمک کننده باشد.

امام جمعه دشتستان با توجه به وسعت و جمعیت بالای شهرستان و تعداد مراجعات فراوان به بیمارستان شهید گنجی، احداث این بیمارستان را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: تکمیل بیمارستان هفده شهریور، کمک بسیار خوبی به کاهش مراجعات به بیمارستان شهید گنجی می شود.

مصلح تأکید کرد: طبق پیگیری‌های صورت گرفته، اعتباراتی برای ساخت این بیمارستان اختصاص یافته بود، اما مراحل ساخت و پیشرفت آن بسیار کند بود و مدت‌است در حد اسکلت است. در سفر آقای رئیسی، با پیگیری‌های که داشتیم، بودجه خوبی برای ادامه کار اختصاص یافت که امیدواریم با این بودجه کار به سرمنزل خود برسد و دو سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید صادق گنجی پاسخگوی نیازها این منطقه نیست، ادامه داد: این بیمارستان از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر است که به عنوان اصلی‌ترین مرکز ارائه خدمات بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی ایمنی بیمار در محدوده شهرستان دشتستان بزرگ به منظور ارائه خدمات مصوب در جهت حفظ و ارتقاء و تندرستی آحاد جامعه و پاسخگویی به نیازها با رعایت عدالت و جلب رضایت خدمت گیرندگان راه‌اندازی شده است.

امام جمعه دشتستان با تأکید بر تضمین ارتقاء مستمر کیفیت خدمات بالینی، اظهار کرد: این بیمارستان با ۱۰ بخش بستری در ۴ طبقه با مساحت ۱۰ هزار متر مربع احداث شده است که در افزایش سطح ایمنی بیماران بسیار تاثیرگذار به شمار می‌آید.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار