نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 ارديبهشت 1401 - 08:25

نوای جنوب:وی افزود: توسعه ورزش در قالب عمومی و در محلات نیز برای ارتقای سلامت عموم شهروندان یکی از رسالت های مهم شهرداری دیر است چرا که یکی از راه های مهم دست یافتن به سرزندگی اجتماعی در شهر، توجه به امر ورزش و حمایت از فعالان این حوزه است.

نوای جنوب:شهردار دیر توسعه ورزشهای ساحلی را  یکی از عوامل مهم ارتقای سلامت شهروندان دانست.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دیر ؛ علی ابراهیمی شهردار دیر در حاشیه مراسم افتتاحیه بازی های لیگ برتری والیبال ساحلی کشور که هم اکنون در دیر در حال برگزاری است، با اشاره به پتانسیل بالای دیر در رشته ورزشی والیبال ساحلی ، عنوان کرد: شهرداری  دیر حامی ورزش و سلامتی شهروندان است و در این راستا همکاری های گسترده ای با رشته های مختلف مخصوصا رشته پرطرفدار والیبال ساحلی در برگزاری مسابقات مختلف بین المللی و استانی این رشته داشته است.

 

وی افزود: توسعه ورزش در قالب عمومی و در محلات نیز برای ارتقای سلامت عموم شهروندان یکی از رسالت های مهم شهرداری دیر است چرا که یکی از راه های مهم دست یافتن به سرزندگی اجتماعی در شهر، توجه به امر ورزش و حمایت از فعالان این حوزه است.

 

 ابراهیمی بر هم اندیشی فعالان والیبال و دیگر رشته های ورزشی با شهرداری تاکید کرد و گفت: در خصوص تامین زیرساخت های رشته های مختلف ورزشی در ساحل و محلات  ، این شهرداری پس از احداث زمین والیبال و فوتبال ساحلی اقدام به احداث پارکهای محله ای و ساخت زمین چمن مصنوعی نموده است که   پس از احصاء نیازها جهت فراهم کردن زیرساخت‌ها، شهرداری همکاری‌های لازم را در جهت توسعه ورزش  و ساخت زمین رشته های دیگر ورزشی در پارک محلات خواهد داشت.

شهردار دیر حمایت از ورزش بویژه والیبال ساحلی را عاملی مهم در کشف و پرورش استعدادهای ورزشی معرفی کرد و گفت: توجه به ورزش های تیمی و همگانی در پیشگیری از بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیز موثر خواهد بود.





































 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار