نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 ارديبهشت 1401 - 11:49

نوای جنوب:روز قدس، روز تجدید حیات اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمین در حمایت امت اسلام از آرمان قدس شريف و فلسطین است؛ روزي که نه تنها ملت بيدار و آگاه ایران اسلامي، بلکه تمامي ملت‌هاي عدالت‌طلب، آزادانديش و آزادي‌خواه در اقصي نقاط جهان، انزجار قلبي خود را نسبت به رفتارهاي ضد انساني و جنايات ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيسم عليه ملت مظلوم فلسطین،ابراز مي‌دارند.





نوای جنوب:متن پیام به شرح ذیل میباشد

 

روز قدس، روز تجدید حیات اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمین در حمایت امت اسلام از آرمان قدس شريف و فلسطین است؛ روزي که نه تنها ملت بيدار و آگاه ایران اسلامي، بلکه تمامي ملت‌هاي عدالت‌طلب، آزادانديش و آزادي‌خواه در اقصي نقاط جهان، انزجار قلبي خود را نسبت به رفتارهاي ضد انساني و جنايات ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيسم عليه ملت مظلوم فلسطین،ابراز مي‌دارند.

 

راهپیمایی و گرامیداشت روز قدس در چهل و سومین سال برگزاری، نماد و نشانی است نه‌تنها برای اعلام حمایت از فلسطین و فلسطینیان، بلکه فریادی است از سوی تمام مستضعفان و آزادگان سراسر جهان برای تحقق وعده‌ی الهی در نابودی ظلم ظالمان و ستم مستکبران.

پس از ۲ سال محدودیت در برگزاری راهپیمایی حضوری در ایران اسلامی، امسال زمینه شرکت گسترده اقشار مختلف مردم در این رویداد بزرگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فراهم آمده و طنین مرگ بر استکبار در سراسر این سرزمین و در بین آزادی‌خواهان جهان طنین‌انداز خواهد شد.

روز قدس روز اسلام است، روز مقابله مستضعفین با استعمارگران و روز همه آزاد اندیشان است.

 

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما امت همیشه در صحنه ، از تمامی مردم شریف دعوت می‌کنیم تا با حضور پرشور و گسترده خود در این راهپیمایی ، در وفاداری به آرمانهای امام و رهبری ، با امت بزرگ اسلامی همنوا شده ، یأس و ناامیدی دشمن و قدرت و قوت اسلام را بار دیگر به رخ جهانیان بکشیم . باشد که این حضور حماسی زمینه ای برای برپایی حکومت صالحان و ظهور یگانه منجی عالم بشریت باشد .

علی ابراهیمی شهردار شهر دیر

 محمد آلبوغبیش رئیس شورای اسلامی شهردیر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار