نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 ارديبهشت 1401 - 15:34
تسریع در توسعه استان

نوای جنوب:استاندار بوشهر از واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در استان بوشهر در مدت یک روز خبر داد و گفت: پس از صدور موافقت اصولی و پروانه تاسیس، در مدت یک روز زمین به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود که این موضوع برای نخستین بار در استان بوشهر محقق شده است.





نوای جنوب:احمد محمدی‌زاده در نشست مسئولان استان اظهار داشت: در سال جاری اهتمام جدی برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی و اقتصادی به منظور ایجاد اشتغال پایدار داریم و از تمام ظرفیت‌های موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: توجه به مجموعه‌های دانش‌بنیان در راستای ایجاد اشتغال نیز از دیگر اولویت‌های سال جاری در استان بوشهر است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته، موافقت اصولی و پروانه تاسیس برای طرح‌های تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در کمتر از یک هفته صادر می‌شود که یک‌امتیاز ارزشمند برای سرمایه‌گذاران است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: از سرمایه‌گذاران انتظار دارم با توجه به تسهیلاتی که در نظر گرفته شده و تسریع در صدور مجوزها، بدون فوت وقت ورود کنند تا شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار باشیم.

وی از واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در مدت یک روز خبر داد و گفت: پس از صدور موافقت اصولی و پروانه تاسیس، در مدت یک روز زمین به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود که این موضوع برای نخستین بار در استان بوشهر محقق شده است.

استاندار بوشهر ابراز داشت: انتظار داریم با این‌ تمهیدات و با توجه به حذف کاغذبازی و بوروکراسی اداری، شاهد حضور جدی سرمایه‌گذاران و نهایتا رونق واحدهای تولیدی و ایجاد شغل و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار