کد خبر: 31047 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 03 ارديبهشت 1401 - 11:44
گوشی‌های جدید سامسونگ این شکلی است

نوای جنوب: شرکت سامسونگ قصد دارد قیمت گوشی‌های تاشو Galaxy Z Fold ۴ و Z Flip ۴ را تا حد امکان کاهش و تولید آن‌ها را افزایش دهد.

نوای جنوب:از دیدگاه کاربران و علاقه‌مندان به یک گوشی جدید، چهار ماه می‌تواند به اندازه یک عمر طول بکشد. مخصوصا که پای دو گوشی تاشوی درجه یک با مشخصات متفاوت در میان باشد. از سوی دیگر، برای یک سازنده گوشی‌های هوشمند، چهار ماه اساساً نشان‌دهنده مرحله نهایی آماده‌سازی پیش از عرضه یک گوشی است. در حالی که تولید واقعی گوشی‌های تاشوی سامسونگ هنوز در حال انجام نیست، اما برنامه‌های بسیار محکمی از قبل برای آنچه در آینده انجام می‌شود، در حال اجراست.

گوشی‌های جدید سامسونگ این شکلی است

برای مثال شرکت سامسونگ را در نظر بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که فروشنده شماره یک گوشی‌های هوشمند در جهان دقیقاً می‌داند که برای رویداد سنتی Unpacked اوت ۲۰۲۲ چه چیزی در آستین دارد. این شرکت در حال آماده سازی چند گوشی جدید از جمله Z Fold 4 و Z Flip 4 برای فروش به کاربران است.

البته اگر اینطور باشد، خبر خوب این است که ما احتمالاً همه چیز‌هایی را که باید در مورد برنامه‌های عرضه پرچمدار این شرکت بدانیم، پیش از ماه اوت خواهیم فهمید. می‌دانیم که عرضه این دستگاه‌ها در نیمه دوم ۲۰۲۲ (تابستان و پاییز ۱۴۰۱) خواهد بود. یکی از مسئولان سرشناس در زمینه نمایشگرها، به نام Ross Young، در حال حاضر اطلاعات بسیار ارزشمند و البته مبهم درباره این گوشی‌ها به اشتراک گذاشته است.

به تازگی صحبت از «راه اندازی بسیار قوی» گوشی‌های تاشوی سامسونگ شده است. حال این پرسش پیش می‌آید که این عبارت به چه معناست. تنها با گذشت زمان می‌توان از این مطلب صد در صد مطمئن شد. به هر حال آنچه که فعلا از آن مطمئن هستیم، این است که سامسونگ قصد دارد در ماه ژوئیه شمار تولید گوشی‌های Z Fold 4 و Z Flip 4 را نسبت به گوشی‌های Z Fold 3 و Z Flip 3، که در همان زمان در سال ۲۰۲۱ عرضه شدند، به بیش از دو برابر افزایش دهد.

گوشی‌های جدید سامسونگ این شکلی است

این مطلب به روشنی نشان می‌دهد که غول فناوری کره‌ای انتظار دارد در طی چند هفته اول عرضه در سال جاری، نسبت به سال ۲۰۲۱، تعداد بیشتری از جدیدترین دستگاه‌های تاشو خود را بفروشد. البته برای کسانی که از رشد سریع شرکت و رشد علاقه به گوشی‌های تاشو آگاهند، خبر عجیبی نیست. این بازار در ۱۸ ماه پیش از این کاملا نوپا بود و هنوز اوایل مسیر را طی می‌کرد، اما امروز داستان کاملا متفاوت است.

به یاد دارید که تولید تاشو‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال ۲۰۲۰ افزایش خیره کننده ۴۰۰ درصدی داشت. در مقایسه با آن رشد شگفت‌انگیز، افزایش تولید امسال مدل‌های زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴، بسیار محافظه کارانه قلمداد می‌شود.

به طور طبیعی، اگر تقاضای اولیه بیش از انتظارات فعلی باشد، شرکت می‌تواند باز هم تولید خود را افزایش دهد و در این صورت پیش بینی می‌شود که قیمت این گوشی‌ها هم کاهش یابد. صحبت‌های آقای راس یانگ نیز این حدس را تقویت می‌کند.

گوشی‌های جدید سامسونگ این شکلی است

اگرچه انتظار اینکه دستگاه‌های تاشوی پیشرفته‌ای مانند این دو، تنها یک سال پس از عرضه نسخه‌های قبلی خود، با کاهش قیمت چشمگیری روبرو شوند قطعا غیرواقعی و خوش بینانه است. به هر حال کاملاً واضح است که شرکت سامسونگ تمام تلاش خود را خواهد کرد که قیمت‌های ۱۸۰۰ و ۱۰۰۰ دلاری سال گذشته را تا سر حد امکان کاهش دهد.

دلیل اصلی آشکار بودن این موضوع این است که قیمت Z Fold 3 و Z Flip 3 پس از انتشار تجاری در سال ۲۰۲۱ چقدر سریع و زیاد کاهش یافت. به یاد دارید که قیمت اولیه این گوشی‌ها تا ۱۴۰۰ و ۸۵۰ دلار کاهش یافتند. با این حال نمی‌توان درباره کاهش قیمت سری جدید با قطعیت صحبت کرد.

با توجه به عدم استفاده از قلم Z Fold 4 S Pen و ارتقای بسیار کمی که از Z Flip 4 انتظار می‌رود، پاییز امسال یا بهتر است بگوییم اواخر تابستان، زمانی ایده‌آل برای عرضه این دستگاه‌ها به نظر می‌رسد.

از طرفی شایعه شده است که این شرکت قصد دارد از یک مدل سوم تاشو در کنار گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ رونمایی کند. عرضه سومین گوشی هوشمند در سال جاری توسط راس یانگ تکذیب نشد، ولی وی آن را تکرار هم نکرد.

البته، گفته شده که دستگاه سوم ممکن است با قیمتی حتی بالاتر از Z Fold 4 عرضه شود. اگر اینطور باشد، Z Flip 4 با تخفیف بالاتری نسبت به مدل قبلی خود ارائه می‌شود و احتمالا خیلی زود به محبوبیت می‌رسد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/31047