نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1401 - 11:16

نوای جنوب:شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر دیر در پیامی فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.





نوای جنوب:شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر دیر در پیامی فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

 متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والذین هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله

(کسانی که هجرت کردند و در راه خدا جهاد نمودند، آنها به رحمت خدا امیدوارند (بقره/ ۲۱۸)

دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران با تدبیر و آینده نگری امام خمینی(ره)است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام عزیز (ره) و همچنین شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بدون شک تشکیل سپاه پاسداران درماه های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر امام (ره) فرصتی بزرگ برای غلبه بر توطئه های متنوع دشمنان به ویژه توطئه متوقف کردن و به زیر کشیدن حرکت انقلابی مردم ایران بود.

این نهاد مردمی برآمده از انقلاب قدرت و کارآمدی خود را هم در زمان مقابله با منافقین در ماههای اول پیروزی انقلاب به نمایش گذاشت و هم درطول هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن تا دندان مصلح قدرت نمایی پیروزمندان کرد. بعد از پیروزی غرور آفرین در جنگ تحمیلی با توجه به ضرورت بازسازی خرابی های ناشی از جنگ سپاه به واسطه داشتن نیروهای متعهد و متخصص جوان و تجهیزات لجستیکی مناسب وارد عرصه سازندگی شد و در حوزه پیشرفت و آبادانی مناطق آسیب دیده در کنار دولت قدمهای بسیار ارزشمندی برداشت، این نهاد ارزشمند همچنین در کنار نیروی انتظامی در کنترل مرزها و مبارزه با اشرار نقش پر رنگی در سال‌های اخیر ایفاء نموده و همواره حافظ و پاسدار امنیت و آرامش مردم عزیز ایران بوده است.

اینجانبان سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه فرماندهان دلیر وپاسداران رشید انقلاب اسلامی و بسیجیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهر دیر تبریک عرض می‌کنیم، لازم می دانیم از خدمات ارزنده سپاه پاسداران در حوزه تامین امنیت و آرامش جامعه ،همچنین سازندگی،توسعه و عمران شهری  و نیز تقویت همبستگی ملی تشکر و قدردانی نماییم.

از درگاه خداوند رحمان صحت و سلامتی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و سربلندی و موفقیت همه پاسداران گرانقدر به ویژه فرماندهان و پاسداران .عزیز جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مسئلت می نماییم.

 

علی ابراهیمی شهردار ومحمد آلبوغبیش رئیس شورای اسلامی شهر دیر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار