نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 ارديبهشت 1401 - 12:49

نوای جنوب  مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری اولین جشن بزرگ ازدواج  کارگری در استان بوشهر خبرداد. 





نوای جنوب  مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری اولین جشن بزرگ ازدواج  کارگری در استان بوشهر خبرداد.*

 

🔸 کشاورزی با اشاره به این که  پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال به نام هفته کار و کارگر نامگذاری شده است فرصتی مناسب برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است، فراهم می آید، افزود: در راستای سیاست های کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت  این جشن بزرگ برگزار خواهد شد.

 

🔸کشاورزی عنوان کرد: کارگرانی که تاریخ عقد آنان در اردیبهشت ماه سال 1401 باشد ، یکی از زوجین باید متولد و بومی استان باشد وهمچنین کارگر باید در یکی از واحدهای مستقر  در سطح استان مشغول به کار و دارای کد کارگاه باشد. می توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

 

🔸مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهرافزود: در کنار جشن بزرگ کارگری که در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار خواهد شد در صورتی که یکی از زوجین نیاز به راه اندازی طرح خرد و خانگی و یا طرح کارآفرینانه داشته باشند تسهیلات قرض الحسنه پرداخت خواهد شد و برای مشاغل خانگی یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت خواهیم کرد و پیگیری لازم جهت انجام سفر زیارتی برای افراد مذکور و سایر هدایایی دیگر انجام خواهیم داد.

 

🔸 *وی گفت: کسانی که دارای این  شرایط می باشند، نام و نام خانوادگی، کد ملی زوجین، کدکارگاه کارگر( زوج یا زوجه)، شماره تلفن و نام شهرستان خود را  حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه به سامانه پیامکی به شماره 100005090 ارسال نمایند .*



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اداره کار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار