کد خبر: 30781 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 22 فروردين 1401 - 08:50
کلاهبردار ۷۰۰میلیارد تومانی دستگیر شد

نوای جنوب: فرماندهی انتظامی کاشان اعلام کرد: کلاهبردار ۷۰۰ میلیارد تومانی با ۹۷ شاکی در این شهرستان دستگیر شد.

نوای جنوب:در پی وصول احکام متعدد جلب علیه فردی متواری و مراجعه شماری از شهروندان مبنی بر اینکه از سوی شخصی به بهانه جمع‌آوری کمک برای نیازمندان و آزادی زندانیان مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

ماموران در بررسی‌های به عمل آمده متوجه شدند متهم متواری دارای محکومیت‌های مالی و کلاهبرداری متعددی در استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، قم، خراسان رضوی و تهران است و در این خصوص ۹۷ پرونده در شعبه‌های متعدد قضایی تشکیل و افزون بر ۷۰۰ میلیارد تومان از هموطنان کلاهبرداری شده است.

تعقیب ادامه داشت و در نهایت با به‌کارگیری تمامی توان و استفاده از ظرفیت سیستمهای اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، ماموران مخفیگاه متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و با گرفتن نیابت قضایی، متهم را در یک اقدام عملیاتی و ضربتی داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

متهم دستگیر شده در بازجویی ماموران به جرم خود اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/30781