نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 فروردين 1401 - 21:03

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیر؛ یونس باربرز فرماندار دیر در نشست با خیرین شهزستان با حضدر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر گفت: توجه به اقشار کم درآمد جامعه یکی از رسالت های اصلی مسئولان است که در این زمینه در صدد ساماندهی کمک های افراد خیر و شرکت های صنعتی فعال در این شهرستان هستیم.





نوای جنوب یونس باربرز فرماندار دیر در نشست با خیرین شهزستان با حضدر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر گفت: توجه به اقشار کم درآمد جامعه یکی از رسالت های اصلی مسئولان است که در این زمینه در صدد ساماندهی کمک های افراد خیر و شرکت های صنعتی فعال در این شهرستان هستیم.

وی افزود: یکی از برنامه های مهم مسئولان شهرستان دیر ساخت مسکن برای مددجویان است که برای تأمین زمین رایزنی های انجام شده است.

فرماندار دیر بیان داشت: برنامه توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان در دستور کار قراردارد.

باربرز گفت: در راستای حل مشکل آب ۵٠٠  منبع ذخیره آب برای خانواده های مددجویان این شهرستان نیاز است و خرید ٢٠٠ کولر برای خانواده های نیازمند در دستور کار قراردارد.

محمد رضا میری نیز در این جلسه ابراز داشت: در سال گذشته معادل ۴٧ میلیارد تومان کالای اساسی از محل طرح هم افزایی در اختیار مددجویان زیر پوشش این نهاد در این استان قرار گرفت. این کالاها شامل کولر، یخچال، آب گرمکن و بخاری است که میان مددجویان نیازمند توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: اولویت اصلی این نهاد، توانمندسازی خانواده ها توام با حفظ عزت و کرامت انسانی آنان است .

وی گفت: در سال جاری رویکرد کمیته امداد همراهی صنعت در زمینه آموزش، اشتغال، مسکن و توانمندسازی مددجویان به کمک راهبران شغلی است.

در این نشست از شهردار شهرهای دیر و بردستان و شماری از خیران با لوح سپاس قدردانی شد.













کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فرمانداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار