کد خبر: 30710 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 19 فروردين 1401 - 08:00
واکنش علی دایی به ادعای درگیری با سفیر برای باز کردن کرواتش

نوای جنوب:دایی گفت: سال‌هاست در چنین برنامه هایی از سوی فدراسیون جهانی دعوت می‌شوم و این حرف و حدیث‌ها را هم الان از شما می شنوم و البته برایم تازگی ندارد. اگر چنین چیزی بود خودم می‌گفتم اما حقیقت ندارد.

نوای جنوب: 

 حضور علی دایی اسطوره فوتبال ایران در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی قطر به دعوت فیفا، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و شبکه های اجتماعی داشت.

  به نقل از خبرورزشی؛ بازتاب مثبت این حضور افتخارآفرین علی دایی که یکی از مشاهیر بزرگ تاریخ فوتبال آسیا محسوب می‌شود، اخبار و تصاویر جذاب متعددی به دست رسانه‌ها داد، اما در این میان برخی خبرسازی ها و حواشی عجیب و تاییدنشده هم منتشر شد که حاکی از برخورد این چهره بین‌المللی ورزش ایران با سفیر کشورمان در دوحه بود.

طی چند ساعت اخیر در کانال های ورزشی و بعضا سیاسی، خبری مبنی بر درخواست سفیر ایران در قطر از علی دایی برای بازکردن کراوات قبل از حضور روی سن ، پخش شده است که شهریار فوتبال ایران در پیگیری، این اخبار را به طور کامل تکذیب کرد.

علی دایی با اشاره به جدا بودن محل استقرار مدعوین با برگزارکنندگان مراسم و مهمانان ویژه فیفا که قرار بود روی سن بایستند، توضیح داد که اصلا دیدار و گفت‌وگویی با سفیر نداشته است و چنین درخواستی از او نشده است چراکه او به همراه سایر مهمانان ویژه مراسم قرعه‌کشی، پشت سن حاضر بوده و قبل از شروع مراسم هم با سفیر ایران روبرو نشده بود که بخواهد مکالمه ای با این مضمون یا هر محتوای دیگری صورت گرفته باشد.

دایی به تابناک گفت: سال‌هاست در چنین برنامه هایی از سوی فدراسیون جهانی دعوت می‌شوم و این حرف و حدیث‌ها را هم الان از شما می شنوم و البته برایم تازگی ندارد. اگر چنین چیزی بود خودم می‌گفتم اما حقیقت ندارد.

علی دایی تا کنون در مراسم های مختلف فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت جوایز متعدد یا قرعه‌کشی و معرفی برترین‌ها، با همین تیپ رسمی و بین‌المللی شرکت کرده است و این نخستین بار نبوده که کراوات بسته است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/30710