نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 فروردين 1401 - 05:41

نوای جنوب:نیسان ۱۸۰SX یک کوپه جذاب ژاپنی است که پس از کنار گذاشتن خلاف‌های خود، قصد دارد تا امنیت را برقرار کند و به یک ماشین پلیس ترسناک تبدیل شود.

نوای جنوب:نیسان ۱۸۰SX یک کوپه جذاب ژاپنی است که پس از کنار گذاشتن خلاف‌های خود، قصد دارد تا امنیت را برقرار کند و به یک ماشین پلیس ترسناک تبدیل شود.

از نیسان سیلوا و اسکای لاین GT-R تا خودرو تازه وارد ۴۰۰Z، همه گی جزو بهترین‌های نیسان هستند اما وقتی که به سراغ خودروهای JDM می‌رویم، شاید فقط نیسان ۱۸۰SX باشد که بتواند تعریف کلاسیک و اسپرت بودن را به طور همزمان نشان دهد. ولی اگر شما بخواهید فقط یکی از این خودروها را به ناوگان پلیس وارد کنید، کدام را انتخاب خواهید کرد؟ در ادامه، یکی از گزینه‌های شما را تصویرسازی می‌کنیم.

معرفی نیسان ۱۸۰SX در قامت ماشین پلیس

nissan-180sx-police-car-is-ready-to-protect-serve-and-drift-its-way-through-heat_5

جان پامفری (Jon Pumfrey) که در اینستاگرام با نام « dm_jon» شناخته می‌شود، در آخرین پروژه خود، یک نیسان 180SX را به ماشین پلیس تبدیل کرده است. هرچند که دیدن این خودرو در ناوگان پلیس، ممکن نخواهد بود و این پروژه، صرفا یک کار تبلیغاتی است. همانطور که مشاهده می‌کنید، می‌توانید عبارات «پلیس»، «911» و «برای خدمت و محافظت از مردم» (to protect & serve) را بر روی بدنه آن مشاهده کنید. همچنین رنگ آمیزی این خودرو بر اساس ماشین پلیس‌های آمریکایی انجام شده.

 

nissan-180sx-police-car-is-ready-to-protect-serve-and-drift-its-way-through-heat_1

متاسفانه در حالی که اکثر طرفداران مشتاق دیدن پیشرانه و دیگر تقویت‌ها و تیونینگ‌های نیسان 180SX بودند، این تیونر از دادن اطلاعات بیشتر خودداری کرده است.

اما بیایید و به قابلیت‌های عجیب پیشرانه نیسان 180SX نگاهی داشته باشیم.

این خودرو طی ده سال و بین سال‌های 1988 تا 1998 در خط تولید شرکت نیسان قرار داشت و از پلتفرم و شاسی نیسان S13 بهره می‌برد. پیشرانه‌های مختلفی مثل موتورهای CA18 با ظرفیت 1.8 لیتر و KA24E با حجم 2 لیتر و نسل بعدی و پیشرفته‌تر این موتور یعنی KA24DE با ظرفیت 2 لیتر و مجهز به توربو شارژ، روی این خودرو نصب می‌شدند. این پیشرانه‌ها در کنار گیربکس دستی 5 سرعته و گیربکس اتوماتیک 4 سرعته به بازار عرضه شده بودند. این گیربکس‌ها می‌توانستند قدرت 138 تا 202 اسب بخار را مستقیما به چرخ‌های عقب خودرو منتقل کنند.

بد نیست بدانید که نیسان SX180، خودرو محبوب جوانان آمریکایی بود و در اروپا هم فروش بسیار خوبی را تجربه کرد.

nissan-180sx-police-car-is-ready-to-protect-serve-and-drift-its-way-through-heat_2

nissan-180sx-police-car-is-ready-to-protect-serve-and-drift-its-way-through-heat_3

nissan-180sx-police-car-is-ready-to-protect-serve-and-drift-its-way-through-heat_4

nissan-180sx-police-car-is-ready-to-protect-serve-and-drift-its-way-through-heat_6

nissan-180sx-police-car-is-ready-to-protect-serve-and-drift-its-way-through-heat_7

nissan-180sx-police-car-is-ready-to-protect-serve-and-drift-its-way-through-heat_9

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ماشین پلیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار