نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 فروردين 1401 - 19:01

نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: باتوجه به حجم بالای ترافیک در سطح شهر بویژه در خیابان های منتهی به بازار و ساحل، از شهروندان انتظار داریم از تردد با خودروهای شخصی پرهیز کنند.

نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: باتوجه به حجم بالای ترافیک در سطح شهر بویژه در خیابان های منتهی به بازار و ساحل، از شهروندان انتظار داریم از تردد با خودروهای شخصی پرهیز کنند.

 

◽به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری سه شنبه شب در جلسه فوق العاده شورای ترافیک این شهرستان افزود: برای روان سازی ترافیک در نقاط منتهی به بازار و ساحل، پلیس راهور در زمان گره ترافیکی ایجادشده و شلوغ نسبت به مسدود کردن تقاطع چهارراه بهداری و مخابرات به صورت مقطعی اقدام کند.

◽وی با تقدیر از زحمات مسئولان خدمت رسان ستاد تسهیلات خدمات سفر، اظهارداشت: شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر، ۱۰ نفر از افراد واجدشرایط را با همکاری بسیج به عنوان پلیس همیار افتخاری به راهور برای آموزش و بکارگیری آنها در تعطیلات نوروز معرفی کند.

◽رئیس ستاد تسهیلات خدمات سفر گناوه گفت: برای کم کردن بار ترافیک، محوطه خانه سمن ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساحل برای پارکینگ خودروها در اختیار شهرداری قرار گیرد.

◽وی بیان کرد: شهرداری با همکاری پلیس راهور به بازگشایی خیابان ورودی ایران خودرو از سمت گچساران با نصب علایم راهنمایی و خط کشی اقدام کند.

◽صفری ادامه داد: برپایی نمازخانه های شهدای گمنام و پارک خور و جمع آوری فست فود فروشان در میدان امام در دستور کار جدی شهرداری قرار گیرد.

◽وی گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به نصب بنر راهنمایی و هشداردهنده در محور جاده ساحلی بندرریگ به گناوه اقدام کند.

◽فرماندار گناوه افزود: برای جلوگیری از ترافیک، ستاد اسکان فرهنگیان نوروزی از پذیرش میهمانان بیش از دو روز پرهیز کند.

◽وی از هموطنان خواست نسبت به فرهنگ و رفتار مردم مومن و متدین این دیار تمکین کنند و گشت امر به معروف و نهی از منکر در تعطیلات نوروز در ساحل و بازار پررنگ فعال شود.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار