نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1401 - 16:43

نوای جنوب:دکتر علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" از عزم تیم اقتصادی استان بوشهر برای تحقق شعار سال و رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار خبر داد.





نوای جنوب:

متن پیام معاون اقتصادی استاندار بوشهر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

در آستانه بهار قرآن، پذیرای بهار طبیعت هستیم تا با الهام از مظاهر زیبای لطف خدا در رویش دوباره طبیعت به تزکیه درون و بهره گیری معنوی بپردازیم؛ این حسن تقارن را به فال نیک گرفته ، آغاز سال نو را به همه مردم شریف استان بوشهر به ویژه خانواده مکرم شهدا و ایثارگران عزیز تبریک و شادباش می گویم و برای همه مردم ایران توفیق و سربلندی و رفاه آرزومندیم.

حال که رهبر فرزانه انقلاب با درایت خویش امسال را مسمی و مزین به شعار «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» فرموده و مسیر و اولویت برنامه‌ها و اقدامات را بر این جهت رهنمون ساخته‌اند بر ماست تا با استفاده از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی موجود در تحقق این شعار راهبردی به عنوان سرباز اقتصادی کشور، با دل و جان پی بگیریم و با استعانت از خداوند متعال به اهداف مد نظر دست یابیم.

آرزوی ما توفیق و سربلندی تمام فعالان اقتصادی کشور و استان اعم از دولتی، تعاونی و بخش خصوصی، در اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

بدون شک راه حل گشایش اقتصادی و کاهش تنگناهای معیشتی مردم، در گرو تلاش، هم افزایی عمومی و تبعیت از فرامین رهبری و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی خواهد بود. لذا پس از پنج ماه از آغاز فعالیت تیم جدید اقتصادی استان، مجددا میثاقی که با مردم شریف داشته‌ایم را مرور کرده و خداوند متعال را شاهد می‌گیریم که با تمام وجود در راه بهبود قدرت خرید و ارتقای معیشت مردم تلاش کنیم، چراکه همه مردم برادران ما و خانواده‌های محترمشان، فرزندان ما هستند که استحقاق داشتن زندگی مطلوب را دارند.

در پایان از تمام هم استانی‌های عزیز خواهشمندم با دعای خیر و ارائه رهنمودهای خود ما را در انجام این مأموریت و وظیفه حساس، یاری رسانند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار