نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 اسفند 1400 - 17:13

نوای جنوب:

معاون استاندار: ۴۳هزارو ۶۶۶ واحد مسکونی استان مقاوم سازی شد

  ۹۰۰ واحد مسکونی روستایی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی استان بوشهر با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و معاون عمرانی استانداری مورد بهره برداری قرار گرفت.

  معاون عمرانی استانداری بوشهر در این  آیین که در روستای باغک شمالی از توابع شهرستان تنگستان برگزار شد گفت: از سهمیه ۲هزارو ۱۸۹ واحد مسکونی امسال طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در استان بوشهر ۹۰۰ واحد مسکونی احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد هادی رستمیان افزود: مساحت هریک از این واحدهای مسکونی ۱۰۰ متر مربع است و  مبلغی بالغ بر۹۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث این واحدهای مسکونی در این طرح پرداخت شده است.

رستمیان در ادامه تصریح کرد: به تعدادی از این واحدهای مسکونی ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

وی یادآور شد: با افتتاح این شمار واحد مسکونی روستایی میزان مقاوم سازی در استان بوشهر به ۵۹ درصد رسید.

رستمیان افزود: ۷۴ هزار و ۱۱ واحد مسکونی روستایی در استان بوشهر وجود دارد که از این تعداد تا کنون ۴۳هزارو ۶۶۶ واحد مقاوم سازی شده است.

رستمیان افتتاح آسفالت معابر ۲۲ روستا به مساحت ۱۱۱هزارو ۷۵۰ مترمربع با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاریها و افتتاح پنج زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرستان دشتستان با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار به مساحت ۶هزار متر مربع را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده بنیاد مسکن عنوان کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رستمیان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار