نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 اسفند 1400 - 21:57
در نشست با رسانه ها:

نوای جنوب:شهردار برازجان گفت:کم تر از سه ماه است که به عنوان شهردار انتخاب شده ام و تمام تلاش خود را کرده ام که کار را با تمام توان انجام دهم.

نوای جنوب:«مرتضی قدوسی» در نشست خبری که امروز دوشنبه ـ ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ ـ برگزار شد، اظهارداشت: در ابتدای کار و در مدت زمان یک ماه اول، تمام عصرها را برای برگزاری جلسه با همکاران و احصا مشکلات و موارد اختصاص دادم و بر اساس مسائل مطرح شده پایش انجام دادیم و پس از شناخت از مشکلات برای آن برنامه‌ریزی کردیم.

قدوسی افزود: اکنون کارهای شهرداری برازجان اگر بیشتر از سایر شهرهای استان نباشد، کمتر هم نیست و مردم شاهد پویایی شهر هستند؛ کار جهادی در فضاهای سبز شهر را شروع کرده ایم و شاهد کارهای بسیار خوبی هم هستیم.شهردار برازجان با بیان این که «برای تحویل سال نو آمادگی کامل داریم»، گفت: تزییناتی که خریداری شده بود در سطح شهر نصب شدند و مکان هایی که برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده، آماده شده است؛ همچنین، کاشت ۲۰۰ اصله نخل در خیابان غدیر را انجام داده ایم و برای حیات شبانه در شهر نورپردازی های خوبی انجام شده است.

مرتضی قدوسی ادامه داد: در راستای آماده سازی نوروزی شهر، پروژه بهسازی بلوار شهیدمزارعی را شروع کرده و قطعه اول آن تا پایان هفته به اتمام می‌رسد؛ همچنین، عملیات رنگ آمیزی جداول را با سبک جدید آغاز کرده ایم و طرح در حال اجرا است و از طرف سایر شهرداری های استان هم مورد استقبال قرار گرفته و این کار ابتکاری قرار است در سایر شهرداری ها هم انجام شود.وی افزود: ساخت بیلبورد و تابلوهایی از تصاویر و تمثال شهدا را در دستور کار قرار داده ایم و برای ورودی های برازجان، تعداد ۲۰ الی ۲۵ تابلو با برآورد مبلغ ۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

آسفالت معابر سطح شهر، یکی دیگر از موارد مطرح شده در این نشست بود. مرتضی قدوسی در این باره اظهارداشت: آسفالت کوچه های سطح شهر به متراژ ۳۰ هزار متر مربع انجام شده که بیش از ۲۵ کوچه را شامل می‌شود؛ همچنین، آسفالت خیابان های سطح شهر به متراژ ۲۷ هزارمتربع را انجام داده ایم.

شهردار برازجان درباره کمپ نگهداری سگ های بلاصاحب هم گفت: برای احداث کمپ نگهداری سگ های بلاصاحب در سطح شهر، محلی در نظر گرفته شده و پس از برگزاری مناقصه، پیمانکار و برنده آن مشخص شده است و به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.وی اظهارداشت: این که گفته می‌شود از شروع به کار من اتفاق خاصی نیفتاده و کاری صورت نگرفته، درست نیست و شهر در پویایی کامل است.

قدوسی افزود: معمولا سه ماه آخر سال برای جمع‌بندی موارد است، ضمن این که برای انجام کارها باید دو نوبت آگهی انجام شود و پس از آن مذاکرات با شورای شهر انجام شود و شورا مصوب کند و باز کارهای اداری صورت گیرد و عملا حداقل دو ماه زمان می‌برد تا این کار انجام شود، به همین دلیل افرادی که مثل من آخر سال شروع به کار می‌کنند، امکان کار زیادی ندارند.

وی ادامه داد: به همه مردم قول می‌دهم با کارهایی که در سال جدید در نظر داریم انجام دهیم، مردم سال آینده شاهد شهری متحول و منطبق با متدهای شهری نوین خواهند بود.شهردار برازجان ادامه داد: پروژه سالن شهیدسلیمانی حدود ۱۰ ماه متوقف بود که پس از شروع به کارمان با پیمانکار که به دلیل عدم تخصیص اعتبار قصد ترک پروژه را داشت وارد مذاکره شدیم و حدود یک هفته ای است کار مجددا شروع شده و امیدواریم طی سه تا چهار ماه آینده با حمایت و همراهی شهرداری و سازمان برنامه و بودجه این پروژه تکمیل شود.

وی درباره بدهی شهرداری به تامین اجتماعی هم بیان داشت: ما حدود ۱۵ میلیارد تومان بدهی به تامین اجتماعی داشتیم که با همراهی مدیر تامین اجتماعی شهرستان آن را تقسیم ۶۰ ماهه کردیم و این معضل هم برای شهرداری مرتفع شده تا با فراغت بال و در فرصت مناسب بتوانیم بدهی را در پنج سال پرداخت کنیم.










































































































 







  








کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار