نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 اسفند 1400 - 23:39
در شورای اداری استان:

نوای جنوب:نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از رکود حوزه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر، گفت: مدیران استان بوشهر برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند.





نوای جنوب:نماینده دشتستان مطرح کرد؛

مدیران استان بوشهر برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از رکود حوزه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر، گفت: مدیران استان بوشهر برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند.

 

ابراهیم رضایی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: این مسئولیت‌ها امانت و فرصتی در اختیار ما است که بتوانیم از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ سال خوبی از نظر سیاسی بود و یک چهره انقلابی، ولایت‌مدار، و جهادی و توانمند در رأس دولت قرار گرفت، خاطرنشان کرد: امسال به لحاظ اقتصادی مردم تحت فشار بودند و امیدواریم آنگونه که از تحولات داخلی و خارجی برمی‌آید، سال جدید سال خوبی از نظر اقتصادی، معیشتی و سیاسی برای مردم در استان و کشور باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد بودجه سال آینده بیان کرد: بودجه در مجلس تصویب شده و اکنون در حال بررسی توسط شورای نگهبان است. اتفاقات خوبی در بودجه رخ داده است که موجب امیدواری است.

وی بیان کرد: اشتغال به عنوان اولویت اول مردم است که اعتبارات خوبی در این حوزه تخصیص یافته است و انتظار می‌رود که ارتباطات مدیران استان با پایتخت بیشتر شود و یک روز در هفته را تهران برای جذب اعتبارات ملی سپری کنند و برای جذب اعتبارات بجنگند.

همراهی همه مسئولان برای توسعه استان

رضایی افزود: ما هم آماده هستیم که در کنار هم با یک تیم جمعی و تیمی بتوانیم بودجه بهتر و بیشتری برای استان جذب کنیم. به نتیجه رسیدن این مسائل نیازمند تعامل و همراهی مسئولان اجرایی استان و نمایندگان استان است.

وی سفر وزیران و مدیران ارشد کشور به استان بوشهر را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: بعد از سفر رئیس جمهور به استان، به غیر از سفر وزیر بهداشت، و حضور تعدادی از مسئولان در پارس جنوبی، کارنامه خوبی در این زمینه نداریم و باید تحرک بیشتری در این زمینه شاهد باشیم.

نماینده دشتستان با ابراز نگرانی از رکود حوزه عمرانی و اقتصادی استان بوشهر بیان کرد: در حوزه آب نگران هستیم و سال‌ها است که این مشکل وجود دارد و نگرانیم که در تابستان آینده در استان و به‌ویژه در دشتستان شاهد تکرار مشکلات باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خواهش من از مدیران این است که فکری به حال زیرساخت‌های فرسوده آب در استان و شهرستان کنند.

وی افزود: توقع این است که مدیران استان خود را مدیون هیچ شخصی ندانند؛ البته مصداقی در ذهن ندارم و امیدواریم در ادامه امر هم اینگونه نباشد. ما مدیون مردم و انقلاب و سرباز ولایت و نوکر ۸۵ میلیون ایرانی هستیم و بدون تبعیض باید به مردم خدمت کنیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابراهیم رضایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار