نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 اسفند 1400 - 01:16
شوربختانه

نوای جنوب:متاسفانه در استان بوشهر کار به جایی رسیده است که برخی ها با احتمال مسئولیت گرفتن ویا ارتقاء افراد تعمدا با مطرح کردن نام آنان زمینه هجمه و تخریب را بقول خودشان برای سوزاندن!آنان مهیا می کنند 





نوای جنوب:یک جامعه‌شناس معتقد است افرادی که به‌دنبال تخریب شخصیت‌های برجسته هستند، شخصیتی ضداجتماعی دارند؛ شخصیتی با اختلال رفتاری جامعه‌ستیز که فاقد وجدان و احساس مشترک با دیگران است. این افراد در مطابقت دادن خود با موازین اجتماعی ناتوان هستند.

 پدیده تخریب و خشونت که این روزها در فضای رسانه‌ای اتفاق می‌افتد، بزرگ و کوچک نمی‌شناسد و عده‌ای تا می‌توانند دست به این رفتار ناشایست می‌زنند. این در حالیست که تخریب به عنوان یک کنش ناهنجار از سوی افکار عمومی همواره مورد نکوهش بوده است.

در ماه‌های اخیر در بعضی از رسانه‌ها جریان تندرو، پدیده تخریب شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی در همه حوزه‌ها کلید خورده؛ اقدامی به نظر هماهنگ که با هدفی خاص صورت گرفته است. کارشناسان معتقدند وقتی در جامعه فرهنگ نقد تقویت نشود در نتیجه فرهنگ تخریب جان می‌گیرد.

در این میان تخریب شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی استان  توسط همه جریان‌ها و پدیده بدگویی، بداخلاقی، رابطه‌بازی و توسل به هر وسیله ممکن برای صعود خود و نزول رقیب از جمله آسیب‌هایی است که آثار و شواهد آن در جامعه ما به چشم می‌خورد و به جای نقد سازنده، ارزش دادن به افراد شایسته و نخبه، عده‌ای به دنبال حذف آنها هستند. اما این روند چه آسیب‌هایی به‌دنبال دارد و چگونه می‌توان از ادامه آن پیشگیری کرد؟

متاسفانه در استان بوشهر کار به جایی رسیده است که برخی ها با احتمال مسئولیت گرفتن ویا ارتقاء افراد تعمدا با مطرح کردن نام آنان زمینه هجمه و تخریب را بقول خودشان برای سوزاندن!آنان مهیا می کنند 

در ماه های اخیر شاهد بودیم هرفردی به عنوان گزینه مدیریت یکی از بخشهای مدیریتی استان معرفی شد سیل تخریب و تیرهای زهر اگین وی را هدف گرفت که صد البته در این میان هسته ای تازه منصوب شده شامل معدودی افراد که نقش سرعت گیر و تخریب گر و مانع برای نیروهای انقلابی با هدف تسویه حساب های شخصی و یا تنگ نظری را پیشه خود دارند بسیار پررنگ است ،؛

در حالی که در استانهای دیگر شاهدیم تمامی تشکل های مختلف با حمایت از نیروها و گزینه های بومی زمینه ساز رشد و ترقی انها را فراهم میسازند در استان بوشهر عکس این موارد صادق است و تخریب خودی ها اولویت اول برخی هاست .

بدتر از همه انکه مبدا و محلی که باید بستر ساز و تسهیل گر و عامل جذب نیروهای انقلابی باشد .سد و مانع ورود نیروهای انقلابی به چرخه مدیریتی است که در تاریخ استان و تمامی دولت ها بی سابقه است و اگر فکری به حال این هسته نشود مدیریت استان با عواقب سختی روبرو خواهد بود .

اما بزرگان و نیروهای اصیل انقلابی بایستی از تخریب نیروهای خودی پرهیز کنند .اینجا استان بوشهر است و همگی بایستی دل در گرو سازندگی استان و حمایت از نیروهای خودی داشته باشیم که تنها راه پیشرفت این است و البته تکلیف سرعت گیران تعمدی و کسانی که با تلاش نیروهای انقلابی موقعیتی را بدست اورده ودرجهت تسویه حسابهای شخصی از ان استفاده میکنند با مدیریت استان است .



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تخریب خودی ها

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار