نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 اسفند 1400 - 09:25

نوای جنوب:"طی حکمی از سوس رئیس سازمان کشاورزی استان بوشهر ، سرپرست معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي سازمان کشاورزی استان بوشهر منصوب شد.

نوذر منفرد طی این حکم شاپور رضایی را بعنوان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی خود منصوب نمود.

نوای جنوب:

 

 

 

  سرپرست معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي سازمان کشاورزی استان بوشهر منصوب شد.

 "طی حکمی از سوس رئیس سازمان کشاورزی استان بوشهر ، سرپرست معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي سازمان کشاورزی استان بوشهر منصوب شد.

نوذر منفرد طی این حکم شاپور رضایی را بعنوان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی خود منصوب نمود.

جناب آقای شاپور رضایی

سلام علیکم

با عنايت به سوابق و تجربیات مفید جناب عالي ، به موجب اين ابلاغ شما را به سمت سرپرست معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي سازمان منصوب مي نمايم . ارتباط مستمر و تعامل سازنده با معاونت محترم برنامه ريزي و امور اقتصادي وزارت متبوع و سازمان محترم مديريت و برنامه ريزي استان ، همچنین معاونین و مديران محترم سازمان و مديران محترم جهاد کشاورزي شهرستان ها و مديران کل محترم ادارات تابعه ، اجراي دقیق وظايف و برنامه هاي ابلاغي ، تلاش براي سرعت بخشیدن و روان سازي امور و اصلاح  فرايند هاي انجام کار، تقويت بعد نظارتي و استفاده بهینه از توانمندي ها و ظرفیت هاي موجود در جهت تحقق اهداف و ماموريت هاي سازماني از اهم انتظارات است . امید است با توکل به ذات اقدس ربوبي و در ظل توجهات حضرت ولي ا... االاعظم )عج( با رعايت سیاستهاي دولت انقلابی و مردمي درکنار همکاري و همدلي همه همکاران در انجام وظايف محوله موفق باشید .



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
جهاد کشاورزی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار