نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 بهمن 1400 - 20:59

نوای جنوب:احمد غریبی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در دهه مبارک فجر سال جاری شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۸ پروژه با مبلغ ۱۹۳ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان در شهرستان کنگان بودیم.


 





نوای جنوب: فرماندار کنگان گفت: در دهه مبارک فجر سال جاری ۵۸ پروژه در شهرستان کنگان افتتاح یا آغاز شد.

 

احمد غریبی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در دهه مبارک فجر سال جاری شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۸ پروژه با مبلغ ۱۹۳ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان در شهرستان کنگان بودیم.

وی اضافه کرد: ۴۱ پروژه قابل بهر برداری با اعتبار ۱۲۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۱۷ پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان آغاز شد.

فرماندار کنگان ادامه داد: در دهه فجر امسال در شهرستان کنگان دو پروژه در حوزه گردشگری با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی افزود: ۳۰ پروژه در حوزه عمران شهری و روستایی با مبلغ ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۱۰ پروژه با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان آغاز شد.

غریبی با اشاره به افتتاح یا آغاز سه پروژه در حوزه آموزش با ۳۴ میلیارد تومان بیان کرد: دو پروژه حمایتی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان افتتاح یا آغاز شد.

وی با اشاره به افتتاح دو پروژه در حوزه انرژی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در این شهرستان افزود: در حوزه منابع طبیعی و آبخیز داری نیز به پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان آغاز شد.

فرماندار کنگان از افتتاح یک پروژه در حوزه توسعه زیرساخت‌های بندری با هفت میلیارد تومان خبر داد و گفت: شش پروژه در حوزه توسعه خدمات ارتباطات با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان افتتاح یا آغاز شد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار