نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 بهمن 1400 - 01:23

نوای جنوب: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر بااعلام این مطلب گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته پروازهای مسیر بوشهر - دوبی و بالعکس پس از سه سال وقفه از سر گرفته شد.





نوای جنوب:  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر بااعلام این مطلب گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته پروازهای مسیر بوشهر - دوبی و بالعکس پس از سه سال وقفه از سر گرفته شد.

 

دکتر علی باستین  افزود: کشور امارات متحده عربی و به ویژه دبی یکی از مقصدهای پر تردد پروازهای موجود در منطقه خاورمیانه است و با توجه به جایگاه تجاری این شهر، تقاضاهای فراوانی برای مسافرت دارد.

 

وی بیان کرد: بسیاری از بازرگانان، فعالان اقتصادی، گردشگران و فعالان علمی استان برای امور جاری خود نیازمند ارتباط مستمر با دبی بودند اما در سه سال گذشته پرواز بوشهر- دبی از برنامه پروازی کشور حذف شده بود. 

 

باستین ادامه داد: در این مدت متقاضیان هم استانی برای دسترسی به پرواز به امارات، ناگزیر از مسافرت های جاده‌ای چند ساعته و پرخطر به استان‌های همجوار و یا پروازهای پر هزینه به تهران بودند که اکنون با برقراری مجدد پروازها در بوشهر این مشکل برطرف شده است.

 

وی افزود: با توجه به خلأ و کمبودی که از پرواز بوشهر- دبی احساس می‌شد، از چند ماه پیش با تاکید استاندار بوشهر، پیگیری‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر و مدیر  دفتر ایران ایر برای برقراری مجدد خط پروازی بوشهر- دبی و بالعکس آغاز شد.

 

باستین عنوان کرد: در این مدت سازمان هواپیمایی کشور و مدیرکل استانی سازمان، نهایت همکاری را با مدیریت ارشد استان داشتند و یکی دو نوبت، خط پرواز آماده می‌شد اما چون هواپیمای در نظر گرفته شده، با اهداف استان همخوانی نداشت به ناچار و برای برنامه ریزی جهت آماده کردن هواپیمای بهتر، راه اندازی خط به تأخیر افتاد. 

 

معاون استاندار بوشهر یادآورشد: پس ازپیگیری‌های متعدد در نهایت شرکت هواپیمایی ایران ایر هواپیمای ایرباس ۳۲۰ با ظرفیت ۱۴۸ مسافر و گنجایش حداقل ۲ تن بار برای این خط اختصاص داد. 

 

باستین اهداف اصلی این خط را اقتصادی، تجاری و گردشگری عنوان کرد و گفت: رفاه شهروندان و پویا کردن مسیرهای بازرگانی و تجاری به طور قطع آثار و نتایج مطلوبی بر اقتصاد، اشتغال و رضایت‌مندی مردم خواهد داشت.

 وی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، از روز یکشنبه هشتم اسفندماه، هر هفته روزهای یکشنبه و چهارشنبه پرواز بوشهر- دبی برقرار خواهد بود.

 

باستین افزود: پروازها یکشنبه‌ها ساعت ۰۹:۵۰ از دبی و  ساعت ۱۱:۵۰ از بوشهر و چهارشنبه ها ساعت ۱۰:۱۰ از دبی و ساعت ۱۲:۲۵ از بوشهر پرواز انجام خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند از دفاتر مرکزی هما و دفاتر خدمات مسافرتی در سراسر کشور و خارج از کشور، بلیت این خط را با نرخ های مصوب و مناسب تهیه کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار