نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 بهمن 1400 - 06:03

نوای جنوب:معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در ایام‌الله دهه فجر 415 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و 300 میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

نوای جنوب:



معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در ایام‌الله دهه فجر 415 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و 300 میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

   محمد هادی رستمیان با  اشاره به اینکه در ایام دهه فجر در 10 شهرستان این استان پروژه‌های مختلف اقتصادی و عمرانی افتتاح می‌شود اظهار داشت: طی 10 روز ایام دهه فجر پروژه‌های مختلفی در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح 415 پروژه اقتصادی و عمرانی در استان خبر داد و بیان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار یک هزار و 300 میلیارد تومان اجرا، تکمیل و آماده افتتاح شده که از این تعداد پروژه 368 مورد آن عمرانی است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر اعتبار پروژه‌های عمرانی را 929 میلیارد تومان دانست و افزود: در اجرا 47 پروژه اقتصادی بیش از 392 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که در دهه فجر امسال افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رستمیان از آغاز ساخت 69 پروژه عمرانی و اقتصادی در ایام دهه فجر خبر داد و خاطر نشان کرد: در این ایام فرخنده 63 پروژه عمرانی با اعتبار 495 میلیارد تومان  و 6 پروژه اقتصادی با یک هزار و 408 میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود

وی به پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز پرداخت و افزود: از ساخت خط ریلی بوشهر به طول 430 کیلومتر بیش از یک دهه می‌گذرد که 125 کیلومتر آن در استان بوشهر و مابقی در فارس قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر مشخصات فنی پروژه خط ریلی بوشهر را برشمرد و تصریح کرد: در اجرا طرح خط ریلی بوشهر 11 تونل، 19 پل، 60 آب‌رو و انواع سازه‌های دیگر ساخته می‌شود.

رستمیان منابع اعتباری خط ریلی بوشهر را بسیار سنگین دانست و اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور اعتبارات ویژه‌ای مصوب شد و متولی اجرا آن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تعیین شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رستمیان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار