نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 بهمن 1400 - 17:58

نوای جنوب:معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر  گفت: مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی برای مدت یک هفته به صورت حضوری تعطیل شود و به‌صورت مجازی فعالیت کند.





نوای جنوب:اصغر جعفری در نشست مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهربا بیان اینکه بهداشت درمان را نوک پیکان خدمات‌رسانی به جامعه هدف دانست و تصریح کرد: باید به کادر درمان، پرستار و زیرساخت‌های درمانی توجه ویژه شود.

وی باتأکید بر آمادگی همه بیمارستان‌ها در بخش‌های دولتی، نیروهای مسلح، تأمین اجتماعی و مراکز درمانی دیگر برای رسیدگی به بیماران خاطر نشان کرد: باید به مراکز آموزشی در همه بخش‌ها توجه ویژه شود در این جلسه مقرر شد مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی برای مدت یک هفته به صورت حضوری تعطیل شود و به‌صورت مجازی فعالیت کند.

وی برگزاری مراسم جشن‌های ایام‌الله دهه فجر را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه باید این مراسم در فضای باز برگزار شود گفت: برپایی مراسم راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در آستانه این روز از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر با بیان اینکه تعداد مبتلایان هر روز در پیک ششم رو به افزایش است خاطر نشان کرد: این آمارها نشان دهنده این است که در حال وارد شدن در شرایط جدید کرونا هستیم که ان‌شاءالله این شرایط مهار و کنترل شود تا وضعیت حاد برای این استان حادث نشود.

جعفری با بیان اینکه وضعیت زیرساخت‌های درمانی استان بوشهر محدود است اضافه کرد: لازم این زیر ساخت‌ها به شکل خوب و منطقی تجهیز شود و مقرر شد در تأمین تجهیزات درمانی و دارویی پیش‌بینی لازم شود.

وی بیان کرد: پزشکان حتی‌الامکان نسخه نویسی پزشکان و بیمارانی که وضعیت حاد ندارند را در منزل قرنطینه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر توجه به کنترل خدمه شناور و کشتی‌های صیادی و تجاری در پیشگیری از بیماری کرونا را مورد تأکید قرار داد.

جعفری بر دورکاری بانوان ادارات تأکید کرد و افزود: برای پیشگیری از ابتلا به امیکرون استفاده از دورکاری مادران شاغل باردار یا دارای فرزند مورد توجه قرار بگیرد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار