نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 بهمن 1400 - 15:15

نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: با توجه به شرایط نارنجی کرونایی این شهرستان، برنامه‌های فرهنگی و هنری طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا اعمال محدودیت و تعطیل می‌شوند.

نوای جنوب:محمدتقی صفری در جلسه فوق العاده ستادمقابله با کرونا شهرستان گناوه افزود: محدودیت در برنامه‌های فرهنگی و هنری تا قبل از دهه مبارک فجر اعمال شود و باتوجه به شرایط روزهای آینده، تصمیم گیری جدیدی اتخاذ خواهد شد.

وی اظهارداشت: با توجه به شدت و سرعت انتقال شیوع اومیکرون، لازم است که محدودیت‌ها کرونایی در بازار، ورود و خروج شناورهای تجاری، کارگران تخلیه و بارگیری کالا در گمرک و اداره بندر و دریانوری و ترددهای درون و برون شهری غیربومی ها اعمال شود.

فرماندار گناوه گفت: درصورت تصمیم جدید ستاد ملی کرونا در باره محدودیت ها، در این شهرستان نیز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در بانک ها و ادارات برای کارمندان و مراجعه کنندگان به نحو دقیق انجام شود.

صفری ادامه داد: از ادارات شهرستان در مورد وضعیت تزریق واکسن کرونا بویژه دز سوم گزارش کاملی تهیه و به ستاد کرونا ارایه شود.

فرماندار گناوه  گفت: دستفروشی‌ها و مغازه داران مجتمع تجاری و میوه و تره بار در سطح شهرستان ملزم به تزریق واکسن کرونا و استفاده از ماسک هستند.

وی از مردم این شهرستان خواست تا برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس اومیکرون بجد شیوه نامه های بهداشتی از جمله زدن ماسک را رعایت و از حضور در تجمع ها  پرهیز کنند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار