نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 بهمن 1400 - 04:17

نوای جنوب:امام جمعه دشتستان گفت: آموزش عالی در شهرستان دشتستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان استان است.

نوای جنوب:آموزش عالی در دشتستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

 

 به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: متأسفانه چند سالی است دانشگاه آزاد دشتستان به دلیل کم لطفی و بی مهری‌های مسئولان استانی سیر نزولی کرده و دچار مشکلات عدیده مدیریتی و مالی شده است.

مصلح افزود: دانشگاهی که در دهه ۸۰ دومین واحد مطرح استان بود و هزاران دانشجو در رشته‌های مختلف در آن اشتغال به تحصیل و فارغ التحصیل شدند.

وی ادامه داد: دانشگاهی با چند ساختمان عریض و طویل در زمینی بیش از ۲۰ هکتار و در اختیار داشتن ۷۰ هکتار زمین کشاورزی، اکنون وضعیتش به جایی رسیده که برای نگهداری و دوام خود اموال و دارایی‌های خود را در معرض فروش قرار داده و به تعدیل و یا انتقال نیروهای خود تن دهد و دیگر هیچ گونه رشد و افزایش رشته‌ای در این چند سال نداشته است.

وی بیان کرد: تا زمانی که مدیران استانی به واحد دشتستان به نگاه یک رقیب و مزاحم نظر داشته باشند تغییر پی در پی مدیران واحد، هیچ مشکلی از این دانشگاه را حل نمی‌کند بنابراین مسئولان امر باید در اندیشه تحول اساسی و زیربنایی در این دانشگاه باشند و از تنگ نظری و ممانعت از پیشرفت این واحد دست بردارند.

وی اضافه کرد: چنانچه این رویه اصلاح نشود و با همین روند بخواهند با این دانشگاه برخورد کنند این واحد رو به تعطیلی و نابودی خواهد کشید و با تغییر یک یا دو مدیر مشکل حل نخواهد شد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار