کد خبر: 28887 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 05 بهمن 1400 - 23:22
شامگاه سه شنبه:
نشست دکتر احمدی نماینده جنوب استان با وزیر ارتباطات +تصویر و جزئیات

نوای جنوب: به دنبال پیگیری نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه، وزیر ارتباطات در ارتباط مستقیم با کارمند خود در روستای کنار خیمه عسلویه پیگیر وضعیت سرعت اینترنت و آنتن دهی موبایل این روستا شد

 





نوای جنوب: به دنبال پیگیری نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه، وزیر ارتباطات در ارتباط مستقیم با کارمند خود در روستای کنار خیمه عسلویه پیگیر وضعیت سرعت اینترنت و آنتن دهی موبایل این روستا شد

 

 

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در دیدار روز گذشته خود با عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار حل مشکلات بخش ارتباطات حوزه انتخابیه خود شد.

انتقاد به مشکلات جدی آنتن‌دهی اینترنت و موبایل در حوزه انتخابیه ، احمدی در ابتدای این دیدار ضمن اشاره به رونق صنعت و پتروشیمی در حوزه انتخابیه خود از اینکه هنوز این مناطق به عنوان پایتخت اقتصادی کشور با مشکلات جدی آنتن‌دهی اینترنت و موبایل رو به رو هستند، انتقاد کرد.

وی خواستار نصب تجهیزات اینترنت پرسرعت در حوزه انتخابیه خود شد و از وزیر ارتباطات خواست تا با سفر به کنگان، دیر، جم و عسلویه از نزدیک مشکلات ارتباطاتی این مناطق را رصد کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس از مناطقی همچون روستاهای کنارخیمه، هاله و مناطق ساحلی چاه مبارک نام برد که سرعت آنتن‌دهی موبایل در این مناطق ضعیف است و وزیر ارتباطات نیز با برقراری ارتباط مستقیم با کارمند خود در روستای کنارخیمه پیگیر وضعیت سرعت اینترنت و آنتن‌دهی موبایل شد.

درخواست تبدیل وضعیت استخدام شاغلان در اداره مخابرات و نیروهای شرکتی ایثارگر

احمدی همچنین تغییر وضعیت استخدام شاغلان در اداره مخابرات شهرستان کنگان، تبدیل وضعیت قرارداد نیروهای شرکتی مخابرات شهرستان جم به قرارداد مستقیم با توجه به پیگیری‌ها و مصوبه مجلس و تبدیل وضعیت و اجرای بند و تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور نسبت به جمعی از نیروهای شرکتی که در ادارات مخابرات حوزه انتخابیه مشغولند را از وزیر ارتباطات خواستار شد.

منطقه پارس جنوبی به‌عنوان قطب اقتصاد کشور، نیازمند توسعه زیرساخت‌های ارتباطاتی است

وی با اشاره به این نشست با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای دارد، گفت: منطقه پارس جنوبی به‌عنوان قطب اقتصاد کشور، نیازمند توسعه زیرساخت‌های ارتباطاتی است لذا باید همزمان با پیشرفت صنعت، سایر حوزه‌ها ازجمله ارتباطات در این مناطق رشد وتوسعه پیدا کند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس با تاکید براینکه امکانات ارتباطاتی در برخی از نقاط حوزه انتخابیه ضعیف است که باید به آن توجه شود، دیدار با وزیر ارتباطات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اگرچه در گذشته مکاتبات و نشست‌های با وزیران در دولت‌های سابق داشتم اما جنس این نشست متفاوت بود و نشان داد که آقای وزیر پیگیر حل مشکلات مردم است و علاوه‌بر این در کنار خود مشاوران و کارشناسانی دارد که بر حوزه ارتباطات اشراف دارند.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس با تشکر از وزیر ارتباطات برای پیگیری مشکلات منطقه، گفت: زمانی که یک وزیر برای راستی‌آزمایی وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه و سرعت اینترنت با کارمند خود در روستای کنار خیمه عسلویه تماس می‌گیرد نشان از مدیریت جهادی و پای کار بودن وزیر دارد.

دستور ویژه‌ای وزیر ارتباطات برای بررسی وضعیت موجود پروژه‌های در دست اجرا و میزان پیشرفت آن‌ها

وی افزود: وزیر محترم دستور ویژه‌ای داد مبنی بر اینکه وضعیت موجود پروژه‌های در دست اجرا و میزان پیشرفت آن‌ها بررسی شود و درصورت نیاز هیاتی از کارشناسان به صورت میدانی از منطقه بازدید کنند.

ضرورت تبدیل وضعیت کارمندان شرکتی مخابرات در حوزه انتخابیه

احمدی در بخش دیگری از اظهارت خود با اشاره به وضعیت قراردادی کارمندان شرکتی مخابرات، گفت: شرکت مخابرات باید به جذب نیروی انسانی و تبدیل وضعیت نیروهای خود توجه جدی کند و تبدیل وضعیت ایثارگران در بند «د» را در دستور کار قرار دهد.

وی معتقد است شرکت مخابرات باید برای حفظ نیروهایش انگیزه ایجاد کند زیرا در این مناطق با فعال بودن بخش صنعت و بالا بودن حقوق و دستمزد، افراد انگیزه‌ای برای کار در شرکت مخابرات ندارند.

این گزارش می افزاید: زارع پور نیز در این نشست با مهم خواندن استان بوشهر در عرصه اقتصاد کشور از کارشناسان حاضر در جلسه خواست تا در صفحه نمایشگر وضعیت آنتن‌دهی همراه اول و ایرانسل مناطقی مورد نظر دکتر احمدی را رصد کنند و قول مساعد داد که در اسرع‌وقت نسبت به حل مشکلات ارتباطات در این مناطق اقدامات لازم را انجام دهد.

وزیر ارتباطات همچنین در این جلسه از عضو هیات‌ مدیره شرکت مخابرات خواست تا وضعیت کمی و کیفی شبکه‌ها مخابراتی اعم از همراه اول و ایرانسل را در مناطق کم‌برخوردار بوشهر بررسی کند و در اسرع وقت نتیجه گزارش خود را به نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه ارائه دهد

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/28887