نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 بهمن 1400 - 18:26

نوای جنوب: شاهین شهرداری بوشهر که در انتهای جدول لیگ آزادگان جا خوش کرده، هنوز نیم فصل مسابقات نرسیده، سومین مدیر جدید را هم شناخت!

نوای جنوب:انتصاب هایی که تعهدات فرد و باشگاه شفاف نمی باشد، امیدبخش نیست.

  شاهین شهرداری بوشهر که در انتهای جدول لیگ آزادگان جا خوش کرده، هنوز نیم فصل مسابقات نرسیده، سومین مدیر جدید را هم شناخت!

  روابط عمومی این باشگاه اعلام کرد: پس از برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه و با اکثریت رای اعضا، محمد رحمان سالاری به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر منصوب شد. سالاری پیش تر در باشگاه چوکای تالش این عنوان را در اختیار داشت و یکی از اعضای کادر مدیریتی باشگاه بادران هم بشمار می رفت. 

ظاهرا انتصاب سالاری 26 ساله با وعده کمک مالی به شاهینی ها همراه بوده و قرار است با جذب چند بازیکن در نیم فصل و پرداخت بخشی از مطالبات، به ماندگاری تیم در لیگ آزادگان کمک شود.

وی شهریورماه سال گذشته از مدیریت چوکای تالش در لیگ دو کشور کنار رفته بود و دلیل آن ادامه تحصیلات عنوان شد که مانع حضور تمام وقت در باشگاه می شود.

البته سوابق چنین انتصاب هایی که تعهدات فرد و باشگاه شفاف نمی باشد، امیدبخش نیست، هرچند باید منتظر ماند و دید حضور سالاری در راس باشگاه شاهین شهرداری می تواند به بهبود شرایط این تیم کمک کند؟

در ابتدای فصل فلکناز آتشی به عنوان سرپرست مدیرعاملی شاهین معرفی شد، ولی در پی استعفای وی، از سوی شهردار بوشهر حجت الله قاسمی جایگزین او شد. قاسمی نیز چند هفته بعد کنار رفت و حالا سومین مدیر نصیب شاهینی ها شده است!

شاهینی ها در این فصل با شروع به کار شورای جدید از حمایت شهرداری محروم شده، از سوی دیگر تاخیر در تعیین تکلیف یا واگذاری امتیاز آن هم مشکلات شاهینی ها را تشدید کرده است.

این تیم که با 5 امتیاز در رده یکی مانده به آخر جدول لیگ آزادگان قرار دارد، در هفته پانزدهم بازی ها یکشنبه 3 بهمن در بوشهر میزبان تیم استقلال ملاثانی خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شاهین بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار