نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 دي 1400 - 15:55

نوای جنوب:بخشدار سعدآباد شهرداری‌ها را موظف کرد برابر قانون در صورتی که نسبت به واریز ۳٪ سهم آموزش و پرورش اقدام و ۴٪ آموزشگاه های علمی و مدارس خصوصی اخذ در کمترین زمان این پرداخت را به حساب آموزش و پرورش واریز نمایند.

نوای جنوب:دویست و هجدهمین شورای آموزش و پرورش منطقه سعدآباد به ریاست مهندس شریفی رییس شورا با حضور علیپور رییس اداره آموزش و پرورش و معاونین، حجت السلام کشاورز و حسینی امامان جمعه شهرهای سعدآباد و وحدتیه، حق دوست سرپرست معاونت پرورشی اداره کل، ملاکی رییس اداره مشارکت های مردمی، گنخکی مشاور مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور دیگر اعضای شورا در محل سالن آموزش و پرورش برگزار گردید.

در ادامه گزارشی از سوی علیپور رییس اداره آموزش و پرورش در خصوص مصوبات جلسه گذشته ارائه گردید.

   🟠 مهندس شریفی طی سخنانی ضمن تبریک هفته شورای آموزش و پرورش، جامعه فرهنگیان به ویژه معلمان را بنیانگذار و تأثیر گذارترین قشر هر جامعه برشمرد که با تلاش، و داشتن محتویات علمی به روز نقش اساسی را در تربیت نیروی انسانی می‌توانند داشته باشند.

  رییس شورای آپموزش و پرورش در ادامه ضمن قدردانی از زحمات طاقت  کادر آموزشی در دوران سخت کرونا و زحمات خانواده ها جهت ادامه روند تحصیل دانش آموزان، آنها را پیش قراولان جبهه علمی دانست.

  بخشدار سعدآباد شهرداری‌ها را موظف کرد برابر قانون در صورتی که نسبت به واریز ۳٪ سهم آموزش و پرورش اقدام و ۴٪ آموزشگاه های علمی و مدارس خصوصی اخذ در کمترین زمان این پرداخت را به حساب آموزش و پرورش واریز نمایند.

  مشارکت های مردمی از دیگر موضوعاتی بود که ایشان نسبت به آن جهت بهینه سازی و بازسازی مدارس مخروبه تأکید و بر اخذ تدابیر لازم تصمیماتی ارائه نمود.

  وی در ادامه نسبت به بدهیهای آموزش و پرورش منطقه سعدآباد بابت بعضی از نیروهای همکار که توأم با جریمه های غیر قابل گردیده ارائه راهکار نمودند.


































کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار