کد خبر: 28681 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 دي 1400 - 20:07
مدیر جدید برای دیوان محاسبات استان بوشهر

نوای جنوب:علی کامیار گفت: با سودجویی‌ها و ویژه‌خواری‌ها در ادارات برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم عده‌ کمی با آبروی دستگاه‌ها بازی کنند.

نوای جنوب:علی کامیار گفت: با سودجویی‌ها و ویژه‌خواری‌ها در ادارات برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم عده‌ کمی با آبروی دستگاه‌ها بازی کنند.دادستان دیوان محاسبات این موضوع را در مراسم تکریم و معرفی مدیرکل دیوان محاسبات استان بوشهر مطرح کرد.

او می گوید: تلاش می‌کنیم با اقدام‌های پیشگیرانه از وقوع تخلفات جلوگیری کنیم.

به گفته کامیار، برای دیوان محاسبات افتخار نیست که بودجه‌های مصوب استان‌ها به خزانه برگردد، بلکه سعی می‌کنیم به دستگاه‌ها کمک شود تا کار‌های بزرگی در استان‌ها صورت گیرد و مردم از آن بهره ببرند.

او می‌گوید: باید به گونه‌ای عمل کنیم تا مردم مطمئن شوند بیت‌المال در مسیر صحیح هزینه می‌شود و اتلاف منابع و ثروت صورت نمی‌گیرد.

دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: دستگاه‌‎ها باید مطالبه‌‏های مردم را با جدیت پیگیری و به تمام ظرفیت‎‌های استان‌ها توجه کنند.

کامیار می‌گوید: رویکرد دیوان محاسبات مانع تراشی نیست زیرا با قانونمندی بدون شک نتیجه مطلوب‌تری حاصل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز گفت: دیوان محاسبات ضعف‌ها و انحرافات مالی را به صورت مکتوب و سریع به دستگاه‌های اجرایی گزارش دهد تا با این شیوه پیشگیری، جلوی فساد اقتصادی و تخلفات گرفته شود.

محمدتقی ایرانی می گوید: باید ارتباط صمیمی دیوان محاسبات با مدیران آموزش‌دیده قانون‌مدار بیشتر شود.

در این مراسم با تکریم ابراهیم مرادیان که از تیر ۱۳۹۸ مدیرکل دیوان محاسبات استان بوشهر بود، محسن فنی اصل به عنوان سرپرست این نهاد معرفی شد.

مدیرکل پیشین دیوان محاسبات استان بوشهر گفت: در واگذاری اراضی ملی تخلفات زیادی در استان بوشهر صورت گرفته که در این زمینه پرونده‌هایی تشکیل و به دادسرا فرستاده شده است.

به گفته مرادیان، ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان معوقات مالی در استان وجود دارد که باید به‌صورت ویژه پیگیری شود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/28681