کد خبر: 28604 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 دي 1400 - 10:14
ملاقات مردمی فرماندار بوشهر در مسجد شهدای محله امامزاده برگزار شد+تصاویر

نوای جنوب:ویژه برنامه ملاقات مردمی مردمی فرماندار بوشهر با شماری از شهروندان پنجشنبه شب در مسجد شهدای محله امامزاده شهر بوشهر برگزار شد.

 

نوای جنوب:ویژه برنامه ملاقات مردمی مردمی فرماندار بوشهر با شماری از شهروندان پنجشنبه شب در مسجد شهدای محله امامزاده شهر بوشهر برگزار شد.

 

 

  صالح رحیمی پنج شنبه شب در این نشست اظهار کرد: فرمانداری بوشهر با تمام توان برای حل مشکلات پا به میدان گذاشته و در این راستا کار هماهنگی بین دستگاه‌های متولی را اجرایی کرده است.

وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید بر اساس اولویت نسبت به رفع مشکلات شهروندان بوشهری به ویژه شهروندان محلات جنوبی اقدام کنند.

رحیمی ادامه داد: اجرای شبکه فاضلاب، آسفالت کوچه‌های خاکی و توسعه فضای سبز از جمله درخواست های مهم شهروندان بوشهری است که نسبت به تحقق این مهم اهتمام ویژه‌ای ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: در ایام دهه مبارکه فجر پروژه‌های شاخصی در شهر بوشهر به بهره برداری می رسد که بخشی از خواسته های شهروندان را محقق می کند.

رحیمی ادامه داد: دیدار مردمی از ویژه برنامه‌های مهم فرمانداری بوشهر به شمار می رود که در این راستا سعی بر شناسایی مشکلات و برداشتن گام جدی برای حل مشکلات است.

وی عنوان کرد: در مسیر خدمت به مردم کوچکترین کوتاهی پذیرفته نیست و تمام مدیران و دستگاهها باید با روحیه جهادی و انقلابی برای خدمت به مردم تلاش کنند.

 












لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/28604