کد خبر: 28564 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 دي 1400 - 21:14
رییس جدید دانشگاه پیام نور استان بوشهر معرفی شد+عکس

 معاون دانشگاه پیام نور کشور گفت: امسال ۱۶۰ هزار دانشجو این دانشگاه را به عنوان انتخاب اول برگزیدند.

نوای جنوب:محمد جمال زاده معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‎‌های دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معرفی رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: امسال ۱۶۰ هزار دانشجو این دانشگاه را به عنوان انتخاب اول برگزیدند و براساس آمار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیشترین قبولی در رشته‌های تحصیلات تکمیلی مراکز آموزش عالی کشور دانش آموختگان پیام نور هستند.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/10/22/15461849_248.jpg

جمال‎ زاده ادامه داد: مراکز دانشگاهی پیام نور باید برای حل مشکلات و به‌ویژه آسیب ‎های اجتماعی شهر‌های محل استقرار خود برنامه داشته باشند. اگر دانشگاه نتواند حلال مشکلات جامعه باشد بدون تردید با مدرسه هیچ تفاوتی ندارد.

او گفت: جامعه دانشگاه نیاز به مدیرانی کارآمد، خلاق و تحول آفرین دارد و مدیری که نتواند از دل تهدید‌ها فرصت طلایی بسازد، هیچ‌گاه قابلیت خلاقیت و تحول ندارد.

معاون دانشگاه پیام نور معتقد است،  یکی از عواملی که دانشگاه‌ها در الگوسازی و تربیت موفق نیستند، این است که برخی از استادان وقت کافی و لازم برای دانشجویان ندارند که در این زمینه باید اهتمام جدی‌‎تری حاصل شود.

در این مراسم با تشکر از خدمات محمدرضا بحرانی، محمد چمکوری به عنوان مدیر دانشگاه پیام نور استان بوشهر معرفی شد.

چمکوری گفت: تاسیس یک مجله علمی پژوهشی الکترونیک به زبان‌های فارسی و عربی، رسیدگی به وضعیت زیرساخت و ظاهر دانشگاه و برگزاری همایش‌های علمی ملی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/28564