نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 دي 1400 - 12:29
روز گذشته:

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: بیشترین رشد اقتصادی در بودجه ۱۴۰۱ کشور، مربوط به استان بوشهر به میزان ۱۰.۲ درصد است.

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: بیشترین رشد اقتصادی در بودجه ۱۴۰۱ کشور، مربوط به استان بوشهر به میزان ۱۰.۲ درصد است. 

 احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ به رشد اقتصادی توجه ویژه‌ای شده و بیشترین رشد اقتصادی مربوط به استان بوشهر به میزان ۱۰.۲ درصد است که از محل درآمد‌های نفتی، گازی، محصولات پتروشیمی‌ها و دیگر عرصه‌ها تامین می‌شود.

او گفت: برای حل مشکلات در تحقق رشد اقتصادی پیش‌بینی شده باید کارگروه تخصصی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل شود.

 استاندار بوشهر گفت: در بودجه سال آینده شهرستان‌ها، میزان جذب سرمایه بخش خصوصی و خصولتی باید لحاظ شود. همچنین، طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای هر شهرستان باید بر اساس جمعیت و سایر مولفه‌های موثر برنامه‌ریزی و ابلاغ شود.

محمدی‌زاده که بارها اعلام کرده جذب سرمایه‌گذار از برنامه‌های اصلی او است، گفت: درخواست برای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر افزایش یافته است.

او معتقد است با توجه به همسایگی بوشهر با خلیج فارس، صنایع آب‌بر باید به این استان هدایت شوند.

استاندار بوشهر گفت: ۳۵۲ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و محرومیت‌زدایی اختصاص یافته که بخشی از آن استانی و بخشی هم ملی است.

محمدی‌زاده همچنین خواست که طرح‌های محرومیت‌زدایی به قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی واگذار شود چون به عقیده او، گروه‌های جهادی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه دنبال منفعت نیستند و بیش از اعتبار تخصیصی کار می‌کنند.

او گفت: طرح‌هایی که قابل واگذاری به قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و گروه‌های جهادی است، واگذاری آن‌ها به پیمانکاران خصوصی ممنوع است.

به گفته او، اساس طرح‌های محرومیت‌زدایی تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

استاندار بوشهر گفت: فهرست طرح‌های محرومیت‌زدایی به نمایندگان مردم استان در مجلس ارائه شده است.

به گفته محمدی‌زاده، در موضوع آب روستایی قراردادی با قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه منعقد شده است که باید شرکت آب و فاضلاب آن را پیگیری کند تا اجرا شود.

استاندار بوشهر، یکی از مشکلات مهم استان را نبود آزمایشگاه پزشکی پیشرفته دانست و گفت: باید ساخت یک  آزمایشگاه مجهز برای مرکز استان در نظر گرفته شود.






کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار