نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 دي 1400 - 08:10

نوای جنوب:در مراسمی با حضور استاندار بوشهر، صادق بوستانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان معارفه شد.

نوای جنوب:در مراسمی با حضور استاندار بوشهر، صادق بوستانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان معارفه شد.استاندار بوشهر یکشنبه‌شب در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت جوانان را به صورت جدی در دستور کار داریم و از جوانان توانمند بهره می‌گیریم.

احمد محمدی‌زاده با اشاره به اینکه دشتستان دارای نیروی انسانی قوی و توانمندی است افزود: از نیروهای توانمند این شهرستان استفاده می‌کنیم و بخش عمده‌ای از انتصابات ما از افرادی خواهد بود که در دشتستان هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های بی‌شمار شهرستان دشتستان بهتر و بیشتر استفاده کنیم خاطرنشان کرد: در دشتستان بر اساس گام دوم انقلاب جوان‌گرایی را رقم زدیم و یک کادر مدیریتی جوان و تحصیل کرده را در دشتستان برای خدمت به مردم این شهرستان معرفی کردیم.

استاندار بوشهر به تلاش دشمن برای تضعیف انقلاب و ضعیف و فاسد نشان دادن مسئولان و مدیران اشاره کرد و ادامه داد: دشمن دنبال مأیوس کردن مردم ایران و فاصله انداختن بین دولت و ملت است.

تقویت فضای همدلی

فرماندار سابق دشتستان نیز در این مراسم اظهار داشت: همه تلاش ما در دشتستان این بوده که در فضایی آرام به مردم خدمت کنیم و در این راستان تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم.

فتح‌الله نوروزی با اشاره به اینکه تلاش کردیم از نقدها استقبال کنیم و چراغ راه ما باشد، بیان کرد: تلاش کردیم با ایجاد فضای همدلی و وحدت بهترین خدمات را ارائه کنیم.

وی مردم دشتستان را مردمی قدرشناس دانست و تصریح کرد: در زمینه توسعه زیرساخت‌های شهرستان دشتستان خدمات بسیار خوبی انجام شده است.
















































کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار