نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 آذر 1400 - 22:46

نوای جنوب:صالح رحیمی فرماندار بوشهر  بمناسبت روز حمل و نقل پیام گرامیداشت بدین شرح صادر کرد :

 





نوای جنوب:صالح رحیمی فرماندار بوشهر  بمناسبت روز حمل و نقل پیام گرامیداشت بدین شرح صادر کرد :

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوشهر ، صالح رحیمی  فرماندار این شهرستان طی پیامی فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت .

در متن این پیام آمده است :

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت رسول الله )ص(

فاطمه (س)، معیار فضایل بود و اسوه ی عصمت که حضرت محمد (ص) از استقامت سرخ این بانوی حق و حقانیت آوازه یافت و امت از مرام زیبایش، بزرگمنشی . شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه ای تاریخی نیست؛ بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایت مداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.

بدون شک حمل‌ونقل در جامعه امروزی نقش بی‌بدیلی در همه مناسبات داشته و جزء لاینفکی از زندگی بشر به شمار می‌رود .امروزه این مقوله در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و حتی مراودات و مناسبات کشورها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نیروی محرکه توسعه جامعه و همچنین یکی از مؤلفه‌های اساسی رشد و توسعه همه‌جانبه جوامع بشری محسوب می‌شود.

 

در جهان امروز نبض توسعه اقتصادي و پويايي افراد در زندگي شهري در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومي مي تپد و تمامي خدمتگزاران اين عرصه به خوبي آگاه هستند که مسير توسعه و پيشرفت همواره با فراز و فرودهايي همراه است. 

 

۲۶ آذرماه به عنوان روز حمل و نقل و رانندگان، نقطه عطفی در توجه و اهتمام به این صنعت مهم و فرصتی برای قدردانی از تلاش‌ها و خدمات فعالان عرصه توسعه است. 

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر حضرت امام عظیم الشان (ره)و شهدای گرانقدر جنگ‌ تحمیلی بویژه شهدای حمل و نقل و این روز به پیشگامان و فعالان این بخش مهم، برایشان از درگاه احدیت سلامتی، تندرستی، موفقیت و خیر و برکت و مجاهدت برای نیل به توسعه پایدار و خدمت به جامعه اسلامی در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) آرزومند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار