نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 آذر 1400 - 20:00

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: این شرکت برای حوزه شورای  فرهنگی  ویژه برنامه هایی تدوین و در اجرا دارد 

 


نوای جنوب:

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: این شرکت برای حوزه شورای  فرهنگی  ویژه برنامه هایی تدوین و در اجرا دارد 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در جلسه هم اندیشی آموزشی شورای فرهنگی شرکت با موضوع نقش اخلاق در مدیریت سازمانی با آموزه های دینی که با حضور حاج آقا منتظرین  استاد حوزه و دانشگاه و جانباز دفاع مقدس و مولف کتب دینی از شهر مقدس قم  و حاج آقا بردستانی امام جماعت شرکت ، معاونین و مدیران و اعضا شورای فرهنگی  اظهار کرد: در این راستا  توجه به برنامه‌های دینی  معنوی مورد توجه ویژه قرار دارد و بصورت مستمر و در  مناسبت‌های مختلف نشست های شورای فرهنگی با حضور مدیران و همکاران شرکت انجام  می‌شود.

وی بیان کرد: با هدف غنای هرچه بیشتر این برنامه ها استفاده از ظرفیت اساتید حوزه و دانشگاه در اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشتهر قرار دارد.

حشمتی ادامه داد: ارائه آموزه های دینی بهره گیری از اساتید برجسته کشوری و استانی از دیگر برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در حوزه فرهنگی است.

وی عنوان کرد: با هدف تقویت برنامه های فرهنگی استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب نظران در دستور کار قرار گرفته و برگزاری نشست با اساتید حوزه و نویسندگان برجسته ای نظیر حاج آقا منتظرین از اساتید حوزه از شهر مقدس قم در همین راستا صورت گرفته است.

در ادامه  این استاد حوزه و دانشگاه بیانات خود را ارایه و گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی معنوی از لازمه‌های دستگاه‌های اداری برای ترویج وجدان کاری است.

حاج آقا  منتظرین  افزود: بایدها و نبایدهای محیط اداری باید با برگزاری برنامه‌های مختلف به کارکنان آموزش داده شود.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع با نهایت خوشرویی باید در اولویت کارکنان دستگاه‌های اجرایی باشد چراکه نتیجه خدمت تمامی دستگاه در برخورد شایسته با مردم پدیدار می‌شود.

وی افزود: رعایت مکارم اخلاق با بهره گیری از سیره انبیا و ائمه معصومین از ضروریات جامعه امروز است.

درپایان نیز همکاران حاضر در جلسه به بیان سوالات و تبادل نظر پیرامون موضوع پرداختند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار