نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 آذر 1400 - 00:56

نوای جنوب: برای نخستین بار دانش‌آموزان برتر تراز انقلاب اسلامی در مقطع متوسط دوم مدارس استان بوشهر بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انتخاب شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.





 

نوای جنوب: برای نخستین بار دانش‌آموزان برتر تراز انقلاب اسلامی در مقطع متوسط دوم مدارس استان بوشهر بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انتخاب شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

 

 در این همایش ایرانی معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بیان داشتند: استان بوشهر به معنی واقعی کلمه در اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از استان‌های دیگر جلوتر است.

 

دانش‌آموزان محور توسعه و پیشرفت هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در ادامه نقش خانواده‌ها در تربیت دانش آموزان بر اساس آموزه‌های دینی مهم دانست و اظهار داشت: انسان با اخلاق اسلامی و سالم نتیجه آموزش و تربیت صحیح خانوادگی است و با همکاری خانواده‌ه و سیستم آموزشی در کشور می توان به این جایگاه رسید.

محمد تقی ایرانی دانش‌آموزان را محور توسعه و پیشرفت دانست و بیان کرد: باید توجه داشت که آموزش‌ها تنها نباید جنبه علمی داشته باشد بلکه در کنار تعلیم به تربیت و مهارتهای زندگی باید پرداخته شود.

وی با بیان اینکه کشورهای پیشرفته با توسعه آموزش و پرورش به اقتدار اقتصادی، فناوری و علمی رسیده‌اند خاطر نشان کرد: زمانی کشور به توسعه می‌رسد که در کنار آموزش به تربیت، اخلاق اسلامی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان توجه شود چون علم بدون اخلاق ارزش ندارد.

 

در این همایش از میان 102 پرونده دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی از 18 شهرستان و منطقه آموزش و پرورش استان بوشهر 25 دانش‌آموز مقطع متوسط دوم حائز رتبه برتر و تجلیل شدند.

در این همایش همچنین از پوستر مدرسه تراز انقلاب اسلامی رونمایی شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ایرانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار