نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 آذر 1400 - 17:01
حجت الاسلام جمالی

نوای جنوب:حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی، صادر کننده 90 درصد نفت خام و تولید کننده 65  درصد گاز کشور است و 70 درصد از منایع گازی را در خود جای داده است.





نوای جنوب:سهم نیروهای انقلاببی  استان بوشهر تقریباً هیچ*

 

 

🔖 *انتقاد رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان بوشهر از عدم انتصاب جوانان متخصص بوشهری در وزارتخانه ها* 

 

➖حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی، صادر کننده 90 درصد نفت خام و تولید کننده 65  درصد گاز کشور است و 70 درصد از منایع گازی را در خود جای داده است.

 

➖وی افزود: متاسفانه علی رغم حضور جوانان متخصص کارآزموده و انقلابی در استان بوشهر، این استان هیچ سهمی در بین معاونین وزیر نفت نداشته است و البته وضعیت در دیگر وزارتخانه ها هم بهتر نیست. 

 

➖وی عنوان کرد : در جلسه نخبگان استان بوشهر با حضور رئیس محترم جمهور پیشنهاد معاونت انرژی  در استانداری بوشهر داده شده که تاکنون به نتیجه نرسیده است. 

 

➖حجت الاسلام جمالی تأکید کرد: ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان بوشهر بلافاصله بعد از پیروزی دولت انقلابی، کارگروهی را تشکیل داده و بعد از برگزاری جلسات متعدد در شهرستان ها و مرکز استان، لیستی در مجموع 110 نفر از افراد واجد شرایط در سه سطح وزیر، معاون وزیر و مدیرکل وزارتخانه ها تهیه و به مرکز ارائه داده است.

 

➖رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان بیان داشت: جوانان انقلابی مطالبه جدی خود را تا حصول نتیجه پی گیری خواهند نمود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
انقلابی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار