کد خبر: 27733 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 آذر 1400 - 16:59
روند اجرایی فاضلاب بندردیلم بررسی شد

نوای جنوب:وی ظرفیت اسمی تصفیه‌خانه فاضلاب دیلم را 2400 مترمکعب دانست و بیان کرد: ارتقا تصفیه‌خانه، احداث کانال پساب، اجرا 30 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی و احداث یک ایستگاه فاضلاب دیگر از برنامه‌های در دست اجرا است

نوای جنوب:

محمدهادی رستمیان در بازدید از طرح فاضلاب دیلم با اشاره به نقش مهم اجرا این طرح‌ها در بهبود وضعیت بهداشتی و زیرساخت‌ها اظهار داشت: خدمات شرکت آب و فاضلاب در این حوزه ستودنی است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اجرا طرح جمع‌آوری فاضلاب در همه شهرهای استان ضروری است گفت: اولویت اجرا طرح‌های فاضلاب در شهرهای ساحلی قرار گیرد.

عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم با بیان اینکه ایستگاه فاضلاب دیلم ظرفیت در شبانه‌روز 2800 متر مکعب است افزود: 20 هزار نفر تحت پوشش طرح فاضلاب دیلم قرار دارد.

حمزه پور با بیان اینکه ایستگاه شماره 4 فاضلاب دیلم در منطقه ساحلی است تصریح کرد: این ایستگاه قادر است در شبانه‌روز 800 متر مکعب فاضلاب به تصفیه‌خانه منتقل کند و 4 هزار نفر تحت پوشش دارد.

وی ظرفیت اسمی تصفیه‌خانه فاضلاب دیلم را 2400 مترمکعب دانست و بیان کرد: ارتقا تصفیه‌خانه، احداث کانال پساب، اجرا 30 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی و احداث یک ایستگاه فاضلاب دیگر از برنامه‌های در دست اجرا است

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/27733