کد خبر: 27721 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 08 آذر 1400 - 13:18
روز گذشته:
اختصاصی/معارفه فرمانداران دیلم و گناوه با حضور استاندار بوشهر برگزار شد+گزارش تصویری

نوای جنوب:محمدی‌زاده  نیروی انسانی توانمند در دیلم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: باید از جوانان دیلم در عرصه‌های مدیریتی و اداری استان بوشهر و شهرستان دیلم بهره برده شود.

نوای جنوب:،احمد محمدی‌زاده در نشست شورای اداری شهرستان دیلم باتأکید بر جذب سرمایه‌گذار براساس ظرفیت‌های شهرستان دیلم اظهار داشت: بخش خصوصی در امر توجه به زیرساخت‌های سلامت نقش ویژه‌ای در این شهرستان ایفا کرده است که با توجه به ظرفیت بالای اقتصادی زمینه سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی و اشتغال‌زایی فراهم است.

وی با بیان اینکه مردم دیلم اکثراً ثروتمند و صاحب سرمایه هستند تصریح کرد: باید شرایط در جذب سرمایه‌گذاری در دیلم بر اساس ظرفیت‌های آن فراهم شود.

استاندار بوشهر، تجارت دریایی و بازرگانی را محور فعالیت در دیلم دانست و بیان کرد: در کنار این فعالیت‌ها باید در حوزه کشاورزی، صنعت، گردشگری و طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی تلاش کرد.

محمدی‌زاده  نیروی انسانی توانمند در دیلم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: باید از جوانان دیلم در عرصه‌های مدیریتی و اداری استان بوشهر و شهرستان دیلم بهره برده شود.

وی با اشاره به تهیه بسته و مصوبه سفر رئیس جمهور برای ساماندهی ته‌لنجی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در تهیه این بسته ائمه جمعه از جمله امام جمعه دیلم با استدلال علمی در تهیه بسته ساماندهی ته‌لنجی نقش مهم و ممتاز ایفا کرد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه کانال انتقال آب از سد چم‌شیر به دیلم و دشت‌های این شهرستان متوقف شده است گفت: انتقال آب سد چم‌شیر می‌تواند 36 هزار هکتار دشت لیراوی و اراضی کشاورزی حیات داوودی در شهرستان دیلم را آبیاری و تحول عظیمی در عرصه کشاورزی ایجاد کند ولی متأسفانه در سال 1397 طرح کانال انتقال آب از سد چم‌شیر به دیلم متوقف شد.

محمدی‌زاده پیشرفت فیزیکی طرح یاد شده را 55 درصد دانست و خاطر نشان کرد: برای احیا و اجرا این طرح بر اساس وعده وزیر نیرو با هماهنگی‌های لازم با مجری طرح، وزیر نیرو دستور ادامه طرح کانال انتقال آب به دیلم را صادر می‌کند.

وی کار و خدمات وزیر نیرو را انقلابی و جهادی دانست و بیان کرد: با اجرا و تکمیل طرح یاد شده تحول مهم در بخش‌های مختلف در دیلم از جمله کشاورزی ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر باتأکید بر خارج شدن شهرک صنعتی دیلم از بن‌بست تصریح کرد: باید موانع در سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی دیلم برداشته شود و زیرساخت‌های آن توسعه یابد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه بندر دیلم در حوزه صنعتی و آبزیپروری از ظرفیت بالایی برخوردار است افزود: گردشگری یکی دیگر از توانمندی شهرستان دیلم است که توسعه زیرساخت‌های آن و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.

وی تکمیل محور بزرگراه دیلم به گناوه را یکی از برنامه‌های در اولویت دانست و افزود: تکمیل محور مواصلاتی دیلم به سمت عامری از دیگر برنامه‌ها در شهرستان دیلم است.

استاندار بوشهر همدلی و وحدت را عامل موفقیت و تسریع در اجرا طرح‌ها دانست و خاطر نشان کرد: عامل مهم پیروزی در جنگ تحمیلی 8 ساله اتحاد و همدلی همه جانبه بود که امروز در جنگ اقتصادی دشمن، نیاز به تقویت اتحاد و انسجام است.

محمدی‌زاده راهبرد پیشرفت در دیلم را جذب سرمایه‌گذار دانست و تصریح کرد: حمایت از بخش خصوصی و رفع موانع سرمایه‌گذاران از محورها و راهبردهای مهم در استان بوشهر است.

وی با معرفی ناصر کشاورزی به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان دیلم از خدمات احمد دشتی در مدت تصدی پست فرمانداری دیلم قدردانی کرد.همچنین ایشان در معرفی فرماندار جدید گناوه باتأکید بر توجه به توسعه زیرساخت‌های بخش‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در گناوه اظهار داشت: اصلاح ساختار برای  افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در عرصه اقتصادی امری مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه شهرستان گناوه دارای افراد ثروتمند و صاحبان سرمایه است تصریح کرد: مسئولان و بزرگان شهرستان گناوه زمینه توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بر اساس ظرفیت‌های این شهرستان را فراهم کنند.

استاندار بوشهر نقش مردم گناوه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: مردم شهرستان گناوه در کنار خلیج‌فارس نقش مهم و ممتاز خود را در عرصه‌های گوناگون و دفاع از ارزش‌ها و نظام اسلامی ایران نشان داده‌اند که خدمات آنان درخور تحسین است.

محمدی‌زاده اثربخشی مردم گناوه در عرصه‌های مختلف جامعه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های مختلف در عرصه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی باید سرمایه‌گذاری و اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی از سوی بخش خصوصی در گناوه افزایش یابد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در گناوه خواستار معرفی این توانمندی‌ها شد و اضافه کرد: گناوه در حوزه تجارت دریایی دارای پیشینه طولانی است و در حوزه گردشگری از فرصت‌های مهمی برخوردار است.

استاندار بوشهر، حوزه‌های کشاورزی، صنعت و شیلات را از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی گناوه دانست و خاطر نشان کرد: با توجه با توجه به فراهم بودن امکانات لازم، باید زمینه توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در شمال استان بوشهر فراهم شود.

محمدی‌زاده ضمن معرفی محمد تقی صفری به‌عنوان فرماندار جدید گناوه از خدمات غلامرضا مهرجو فرماندار قبلی این شهرستان قدردانی کرد.








































لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/27721