کد خبر: 27614 ، سرويس: اخبار استان فارس
تاريخ انتشار: 01 آذر 1400 - 22:56
گروگان گیری خونین نیمه شب در شیراز،قتل 5نفر +جزئیات

نوای جنوب:حوالی ساعت یک بامداد اولین روز از آذرماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره درگیری منجر به قتل 5 نفر حدودا 35 الی 60 ساله در خیابان "عدل" شیراز به ماموران پلیس اعلام و سریعا برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

نوای جنوب:سردار رهام‌بخش حبيبي فرمانده انتظامی استان فارس :

 

🔹️ حوالی ساعت یک بامداد اولین روز از آذرماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره درگیری منجر به قتل 5 نفر حدودا 35 الی 60 ساله در خیابان "عدل" شیراز به ماموران پلیس اعلام و سریعا برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

🔹 ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند قاتل که داماد خانواده بوده با اسلحه کلاش 5 نفر از بستگان درجه یک همسرش (2 نفر برادر زن، همسر، دختر و پسر برادر خانم خودش) را کشته و با گروگان گرفتن دو نفر از بستگان مقتولین سریعا متواری شده است.

🔹️ فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: از همان لحظات اولیه ماموران پلیس اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری شروع و با تحقیقات فنی و تخصصی محل اختفا قاتل را در همان حوالی شناسایی کردند.

🔹 سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند که قاتل به محض مشاهده پلیس با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

🔹️ این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پس از حدود یک ساعت درگیری، قاتل بدون توجه به دستور پلیس همچنان اقدام به تیراندازی می‌کرد، عنوان داشت: ماموران انتظامی در درگیری متقابل موفق شدند هر دو گروگان را به صورت صحیح و سالم آزاد و قاتل 55 ساله را به هلاکت برسانند.ایلنا

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/27614