کد خبر: 27569 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 آبان 1400 - 21:52
پیام نایب رئیس شورای وحدت استان بمناسبت هفته بسیج

نوای جنوب:متبرک باد شجره ی طیبه ی بسیج و زنده باد یاد نشاننده‌ی اصل این درخت تنومند،امام راحل عظیم الشأن، امام بسیجیان و یاد شهیدان، ٱن بسیجیان بر حقِّ به حق واصل.





نوای جنوب:وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم

متبرک باد شجره ی طیبه ی بسیج و زنده باد یاد نشاننده‌ی اصل این درخت تنومند،امام راحل عظیم الشأن، امام بسیجیان و یاد شهیدان، ٱن بسیجیان بر حقِّ به حق واصل.

فرا رسیدن هفته ی پر برکت بسیج را در حالی گرامی می داریم که جهان و جهانیان حضور فرهنگ و مجاهدت بسیج را به تبعیت از مکتب بسیجیان ایران زمین، احساس می کنند و با چشم خویش می بینند که این فرهنگ و مجاهدت ایثارگرانه در حال دگرگون کردن معادلات سیاست و قدرت بین الملل و جهان اسلام است.

امروزه قدرت خدایی بسیج نفس مستکبران را در اقصی نقاط سرزمین های اسلامی تنگ کرده است و بدان مرحله نزدیک می شود که به یاری حق، نفس آلوده‌شان را ببرد و حیات نوینی را در کالبد امت اسلامی و نیز دیگرملت های جهان، بدمد.

هفته ی بسیج را گرامی می داریم و برای گسترش و رشد شاخ و برگ این شجره ی طیبه ی ولایی و انقلابی، در آسمان ایران و جهان، دعا می کنیم.

پاینده باد این نگاه بلند و حرکت حیاتی که به نگاه فرمانده معظم کل قوا متصل است.

والسلام علیکم و رحمةالله.

سیدمحمدهاشمی فرد

نایب رئیس شورای وحدت استان بوشهر

ْ

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/27569