کد خبر: 27492 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 آبان 1400 - 11:25
بررسی طرح‌های آبرسانی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و شهردار بوشهر

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در نشست با شهردار بوشهر با بیان اینکه اکنون در این شهر ۳۰ هزار مترمکعب آب موردنیاز شهروندان از طریق دستگاه آب شیرین کن تامین می شود اظهار داشت: تامین ۵۲ هزار مترمکعب آب در شبانه‌روز از طریق دستگاه های آب شیرین کن در دست اجرا است.





نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در نشست با شهردار بوشهر با بیان اینکه اکنون در این شهر ۳۰ هزار مترمکعب آب موردنیاز شهروندان از طریق دستگاه آب شیرین کن تامین می شود اظهار داشت: تامین ۵۲ هزار مترمکعب آب در شبانه‌روز از طریق دستگاه های آب شیرین کن در دست اجرا است.عبدلحمید حمزه‌پور افزود: با بهره برداری از ۲ پروژه یاد شده آب شرب بوشهر پایدار و نوبت بندی در مرکز این استان برطرف می شود.


وی با بیان اینکه در شهر بوشهر و به‌ویژه در محلات جنوبی حدود ۴ هزار انشعاب غیرمجاز آب وجود دارد گفت: ساماندهی این انشعابات به وضعیت تامین آب پایدار کمک می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه پرداخت مطالبات آب مصرفی ادارات یک ضرورت است گفت: مطالبات این شرکت از بخش‌‎های اداری و نظامی استان بوشهر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است که انتظار می رود در راستای سرعت بخشی به روند اجرای پروژه ها زمینه برای پرداخت آن فراهم شود.

حمزه پورافزود: در شرایطی که پروژه‌‏های آبی استان بوشهر نیازمند به تامین اعتبار دارند باید دستگاهها در پرداخت مطالبات خود به شرکت آبفا اهتمام جدی‎ داشته باشند.

شهردار بوشهر ضمن تشکر از خدمات حیاتى و ضرورى شرکت آبفا بر همکارى و تعامل لازم با این شرکت در راستاى اجراى پروژه هاى آب و فاضلاب در سطح شهر بوشهر تأکید نمودند.

شهردار بندر بوشهر گفت: با هدف ساماندهی وضعیت حفاری‌ها در بوشهر تشکیل کارگروه حفاری با حضور شهرداری بندر بوشهر و دستگاه‌‎های دارای کار حفاری مانند آب، برق، گاز و مخابرات ضرورت دارد.

حسین حیدری اظهار کرد: در بسیاری موارد دستگاه ها بدون تشکیل نشست کمیته حفاری اقدام به حفاری می‌کنند و این در حالی است که با برگزاری نشست هماهنگی حفاری‌ها نیز به نحو مطلوب تری انجام می‌‎گیرد.

وی بیان کرد: در حفاری هایی که صورت می‌گیرد باید زمان بخوبی مدیریت و با انجام حفاری ها در موعد زمانی مناسب از نارضایتی شهروندان جلوگیری شود.

حیدری ادامه داد: برای نمونه اگر دستگاهی نیاز به پنج کیلومتر حفاری دارد باید این پروژه در قطعه های تقسیم شده و کوتاه انجام گیرد زیرا این رویکرد از انسداد همه طول خیابان نیز جلوگیری می کند.

وی افزود: در حفاری های شهر بوشهر تاخیر در کار ترمیم و انجام کار بی کیفیت همواره منجر به نارضایتی شهروندان است که باید دستگاه های حفار از تکرار این رویه جلوگیری کنند.   

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/27492