کد خبر: 27486 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 آبان 1400 - 08:06
فرماندار جدید جم منصوب شد+تصاویر

نوای جنوب استاندار بوشهرگفت: انقلابی‌ و جهادی‌گری و مردمی بودن از مولفه‌های انتخاب فرمانداران این استان است.

 

نوای جنوب: احمد محمدی زاده روز چهارشنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان جم افزود: داشتن تحصیلات مناسب و همچنین برخورداری از تجربه اجرایی از دیگر مؤلفه‌ها در انتخاب فرمانداران است.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود فرمانداران شهرستان‌ها براساس ملاک‌های مورد نظر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری انتخاب شوند.

محمدی زاده ادامه داد: تکریم و معارفه فرماندار جم چهارمین آئین در استان است و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا ۲ هفته آینده کار معرفی فرمانداران شهرستان‌های استان بوشهر انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: پس از معرفی فرمانداران روند انجام کارها در شهرستان‌ها با سرعت انجام و تلاش می‌شود مسائل هر شهرستان از نزدیک بررسی شود.

استاندار بوشهر گفت: مشکلات مطرح شده از سوی مسوولان و نمایندگان مردم  یادداشت شده و در سفر بعدی به شهرستان جم باید وقت کافی بگذاریم و مسائل از نزدیک بررسی شود.

محمدی زاده افزود: بهره برداری از  سد در دست ساخت باغان نقش مهمی در تقویت سفره آب زیر زمینی و حل مشکلات آب شرب و کشاورزی این شهرستان دارد.

وی با تاکید بر ساخت سد سرچشمه یادآورشد: هرچند در جنگ اقتصادی و شرایط سخت مالی قرار داریم اما تلاش می شود ساخت این سد مورد توجه قرار گیرد.

استاندار بوشهر از تصویب منابع اعتباری در سفر هیات دولت برای سرعت بخشی در اجرای طرح آبرسانی سیراف به جم خبر داد و گفت: علاوه بر این مصوبه باید منابع دیگری نیز تامین شود تا مشکل آب شرب شهرستان جم برطرف شود.

در این آئین سید احمد احمدپوری بعنوان فرماندار جدید جم معرفی و از تلاش های ۴۶ ماهه سید محمد حسینی در این مسوولیت قدردانی شد.




















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/27486